Jeep Wrangler 4xe Forum banner
21 - 40 of 72 Posts
Tak.
Po tygodniu posiadania pojazdu mówią mi, że nic się nie dzieje. Z problemem z gazem i zawieszeniem.
Powiedzieli mi, że jeździli nim z różnymi prędkościami.
Mam aplikację. Że możesz śledzić ruch pojazdu.
Pokazuje, że przejechali 1,3 mili. Przy średniej prędkości 13 mil na godzinę!
Zajmę się nimi jutro, kiedy go odbiorę
Tak, muszą myśleć, że ludzie są głupi. Moje samochody są na wezwanie do wymiany cewki zapłonowej, silnik/akumulator nie powinien być włączony. Zapytam ich, dlaczego mój samochód był włączony przez ponad godzinę bez baterii. Również gdzie go zabrali 6,5 mil, ponieważ powinien być na podnośniku w warsztacie.
Image
 
Aktualizacja w sprawie problemu z hałasem zawieszenia - wymienione dolne wahacze. Nierozwiązane. Wczoraj zatwierdzono odkup (przeszło przez prawnika od prawa cytrynowego).
Przechodzę teraz ten sam proces odkupu... nierealne, że nie mają na to rozwiązania, ponieważ jest wiele GC 4xe z przednim stukaniem. Naprawdę szkoda, ponieważ poza tym naprawdę uwielbiam ten pojazd, ale Jeep wyraźnie ma jeszcze dużo pracy do wykonania, aby te pojazdy były dobrym doświadczeniem, na jakie zasługują klienci, między stukaniem a wyciekami z przekładni.
 
Przechodzę teraz ten sam proces w sprawie odkupu... nierealne, że nie mają na to rozwiązania, ponieważ jest wiele GC 4xe z przednim stukaniem. Naprawdę szkoda, ponieważ poza tym bardzo kocham ten pojazd, ale Jeep zdecydowanie ma jeszcze dużo pracy do wykonania, aby te pojazdy były dobrym doświadczeniem, na jakie zasługują klienci, między stukami a wyciekami z przekładni.
Co zamierzasz kupić?
 
Czego szukasz?
Bardzo chciałbym spróbować ponownie z GC 4xe, ale liczba poważnych problemów i słaba obsługa, w tym racjonowanie części i problemy z dostawami, sprawiają, że zastanawiam się dwa razy. Naprawdę podoba mi się hybryda plug-in, która może holować i rozważam również Mazdę CX-90 PHEV, jednak jest to zupełnie nowa platforma... muszę zrobić więcej badań.

Mój GC 4xe Trailhawk idealnie pasuje do moich potrzeb w zakresie jazdy wyłącznie elektrycznej w mieście i z możliwością holowania, ale niestety straciłem zaufanie do Jeepa...
 
Naprawdę chciałbym spróbować ponownie z GC 4xe, ale liczba poważnych problemów i słaba obsługa, w tym racjonowanie części i problemy z dostawami, sprawiają, że zastanawiam się dwa razy. Bardzo podoba mi się hybryda plug-in, która może holować i rozważam również Mazdę CX-90 PHEV, jednak jest to zupełnie nowa platforma... muszę zrobić więcej badań.

Mój GC 4xe Trailhawk idealnie pasuje do moich potrzeb w zakresie jazdy tylko na prądzie po mieście i z możliwością holowania, ale niestety straciłem zaufanie do Jeepa...
Właśnie wymieniłem Mazdę z 2021 roku na Jeepa, ponieważ miała TSB dotyczące wycieku oleju do komory spalania przez jakąś uszczelkę, którą wymienili. Lokalny dealer był kompletnym D bagiem i utrudniał mi sprawę. Nigdy więcej nie będę robił interesów z Mazdą. Chociaż KOCHAŁEM ten samochód, miał wszystko, czego można chcieć. Ale ich obsługa klienta jest do bani. Chyba jak w większości miejsc teraz HA.
Powodzenia z nowym samochodem.

Krótko mówiąc, zajęło im ponad rok, żeby dowiedzieć się, jak naprawić wyciek, co wymagało zdjęcia prawie całej góry silnika, tygodniowej naprawy.
 
Wymieniłem właśnie Mazdę z 2021 roku na Jeepa, ponieważ miała TSB dotyczące wycieku oleju do komory spalania przez jakąś uszczelkę, którą wymienili. Lokalni dealerzy byli kompletnymi D-bagami i utrudniali mi sprawę. Nigdy więcej nie będę robił interesów z Mazdą. Mimo że UWIELBIAŁEM ten samochód, miał wszystko, czego można chcieć. Ale ich obsługa klienta jest do bani. Chyba jak w większości miejsc teraz HA.
Powodzenia z nowym autem.

Krótko mówiąc, zajęło im ponad rok, żeby wymyślić, jak naprawić wyciek, co wymagało zdjęcia prawie całej góry silnika, tygodniowej naprawy.
Ojej... takie rzeczy mogą się zdarzyć u każdego producenta. Zdecydowanie jestem na rozdrożu, na którym nigdy nie chciałem się znaleźć, ponieważ w przeciwnym razie naprawdę podobał mi się Jeep...
 
Ojej... takie rzeczy mogą się zdarzyć u każdego producenta. Zdecydowanie jestem na rozdrożu, na którym nigdy nie chciałem się znaleźć, ponieważ poza tym naprawdę podobał mi się Jeep...
Tak, całkowicie rozumiem, że różne rzeczy się zdarzają, ale sposób, w jaki Mazda załatwiła całą sprawę, był w mojej opinii nie w porządku. Na szczęście był to leasing i nie byłem z tym związany. Ale teraz ktoś kupił samochód, w którym od 2 lat olej wycieka do komory spalania. To nie może być dobre dla silnika na dłuższą metę.
 
Czy kontynuowałeś jazdę nim, gdy przechodziłeś przez proces prawa o wadliwym produkcie?
Oczywiście. Nadal dokonujesz płatności, jeździsz nim, żyjesz tak, jakbyś chciał.
Czy kontynuowałeś jazdę nim, gdy przechodziłeś przez proces prawa o wadliwym produkcie?
Postanowiłem nim jeździć, ponieważ moje zużycie kilometrów zostało obliczone przy pierwszym serwisie w związku z problemem (300 mil). Zasadniczo jeżdżę nim za darmo, dopóki go nie odbiorą. Mogę poradzić sobie z tym stukaniem podczas darmowej przejażdżki (na razie). Będę jednak zadowolony, gdy ta saga się skończy. Nie zobaczysz mnie z powrotem w marce Jeep.
 
Discussion starter · #33 ·
Po tygodniu.błądzenia od Jeep Wave wracam do punktu wyjścia.
Nikt z Jeepa nigdy do mnie nie oddzwonił, aby omówić otwarte roszczenie. Mam lub dlaczego nie mogą mi powiedzieć po przejrzeniu sprawy, że nie mogą zabrać samochodu.
Deal to najgorszy dealer, z jakim miałem do czynienia w ciągu 38 lat kupowania Jeepów.
Route 18 Jeep Chrysler w Eastbrunswick
NewJersey.
Samochód wciąż znajduje się w ich salonie od 12.07.2023.
Jaki jest następny krok?
 
Mamy GC L summit reserve z 2023 roku i doświadczamy stukania z przodu po stronie pasażera przy niskich prędkościach, które brzmi dla mnie jak uszkodzony amortyzator. Podejrzewam, że dźwięk dochodzi z amortyzatora pneumatycznego, ale kim ja jestem? Dealer otworzył sprawę Star Case i otrzymał instrukcje, aby zamówić Chassis Ear, aby spróbować zlokalizować źródło dźwięku. Po otrzymaniu urządzenia przez dealera, technik komunikuje się z firmą Star w sprawie umiejscowienia czujnika. Do tej pory dealer ma pojazd od tygodnia i naprawdę obawiam się, że usłyszę jedną z tych wymówek „Nie możemy odtworzyć problemu”. Zobaczymy. Pine Belt CDJR w Hattiesburg MS.
 
Ten sam problem, który miałem w tym samym miejscu. Wymieniono rozpórkę. Wymieniono łączniki drążka stabilizatora. Wymieniono górne ramię wahacza. Wymieniono dolne ramię wahacza. Łączna liczba dni poza służbą: 45. Formalności zakończone z prawnikiem i FCA. Odkup za każdy wydany grosz, w tym za przyciemnianie szyb i rejestrację. Pierwszy kontakt z prawnikiem 25 maja. Około 2-miesięczny proces.
 
Również cierpiałem z powodu ogromnego dudnienia. Zajęło 55 dni, aby zdobyć części i naprawy. Ledwo mogłem przekroczyć 20 bez dudnienia, które było tak uciążliwe, że nikt nie chciał ze mną jeździć samochodem.

Zmieniłem końcówkę drążka fotela, pomogło, ale obawiam się, że uszkodzenia są już w wahaczach.

Nie miałem kontaktu z serwisem Jeepa przez 37 dni, czekając na części, podczas gdy samochód był zaparkowany. Żadnych oddzwaniania. Otworzyłem sprawę w Wave z prośbą o odkup. 12 dni nic. Zacząłem dzwonić i powiedzieli, że dealer nie mógł zdobyć części do zakończenia naprawy.

Mieli zadzwonić do mnie w piątek, ale tego nie zrobili. Zadzwonię w przyszłym tygodniu. Są tam bardzo zestresowani. Wkładali mi słowa w usta, próbując zmusić mnie do powiedzenia, że ​​wnioskuję o arbitraż, podczas gdy jedyne, o co prosiłem, to przeczytanie mojego listu. Ciągle mówili "jaki list", a ja na to "list, który otworzył tę sprawę", potem ciągle mówili, że nie są prawnikami i tak naprawdę nie mogą o niczym ze mną rozmawiać, podczas gdy jedyne, o co prosiłem, to czy przeczytali mój list, czy nie.

Jestem ciekaw, czuję, że powinno to dotyczyć tylko trailhawks/odłączania drążka stabilizatora. Ale jeśli Overland ma stały drążek stabilizatora, w jaki sposób zawieszenie uległoby uszkodzeniu podczas normalnej jazdy, poza tym, że tuleje przegubów uległyby uszkodzeniu?

Jeździłem nowym overlandem i był ciasny i wysokiej klasy. Przed serwisem mój trailhawk był jak Hyundai Tucson z przebiegiem 200 tysięcy mil.

Dostałem pożyczonego overlanda do porównania, podczas gdy kończyli końcówki drążka stabilizatora i nie był tak ciasny jak pierwszy overland, którym jeździłem, aby zbadać różnicę w zawieszeniu.

Co za bałagan

Po raz pierwszy zauważyłem dudnienie przy 800 milach.
 
Przesyłam z wcześniejszego wątku...

Jeździłem dzisiaj trochę więcej z nowymi końcówkami drążków stabilizatora. Było tam ciszej, ALE skręciłem w prawo z małą prędkością (od zatrzymania do skrętu w prawo na drogę, może 5 km/h) i usłyszałem i poczułem stuknięcie. Nie wjechałem na pęknięcie na drodze ani nierówną powierzchnię. Znam ten dźwięk zbyt dobrze z moich czasów z BMW. To był tuleja wahacza i/lub przegub kulowy, który był uszkodzony. Zakładam, że kilometry jazdy na uszkodzonym systemie drążka stabilizatora spowodowały, że tuleje całego systemu zostały przeciążone i zniszczone.

Spróbuję to bardziej zbadać, ale ponieważ koła są duże i nie jestem pewien, czy sam bezpiecznie podniosę 6600 funtów, aby zastosować wystarczającą siłę do testów ruchu wahacza, będę musiał poprosić dealera o sprawdzenie, zgaduję.

Smutny
 
Mam kilka problemów z przednim zawieszeniem. To bardzo różne dźwięki, jeden z poduszką powietrzną zawieszenia pneumatycznego, a drugi jak poluzowana tuleja zawieszenia lub drążek. Ten dźwięk dochodzi z przedniej strony pasażera. Dźwięk grzechotania występuje podczas jazdy z prędkością od 30 do 34 mil na godzinę, a następnie powtarza się przy 60 do 64 mil na godzinę. Myślę, że dźwięk grzechotania pochodzi z wibracji silnika elektrycznego.
 
Mam Overland z 2022 roku z przebiegiem około 500 mil i zdecydowanie słyszę jakieś stuki i trzaski dochodzące z przodu, większość dźwięków wydobywa się jakby z prawej strony. Na razie trochę to ignoruję…
 
Mam 23' 4xe overland. Hałasuje, gdy mocno skręcam kierownicą. Wydaje się, że to zawieszenie lub coś klika. Jest bardzo nowy, ma dopiero 3 tys. mil przebiegu.
 
21 - 40 of 72 Posts