Jeep Wrangler 4xe Forum banner
121 - 140 of 188 Posts
285/60/20 BF Goodrich KO2's na oryginalnych felgach. Jak dotąd brak otarć i problemów. Uchwyt na koło zapasowe w porządku. Uwielbiam ten wygląd! View attachment 5100
View attachment 5101 View attachment 5101
View attachment 5099
285/60/20 BF Goodrich KO2's na oryginalnych felgach. Jak dotąd brak otarć i problemów. Uchwyt na koło zapasowe w porządku. Uwielbiam ten wygląd! View attachment 5100
View attachment 5101 View attachment 5101
View attachment 5099
Uwielbiałem wygląd 285.

Byłem ciekaw, jak sobie radzisz z oponami po kwartale? Zauważyłem, że większość osób w tym wątku używała 275, chociaż bardziej podobał mi się szerszy wygląd Twoich opon. Czy podzieliłbyś się swoim dotychczasowym doświadczeniem z 285?

Dzięki!

Dzięki!
 
Uwielbiałem wygląd opon 285.

Byłem ciekaw, jak sobie radzisz z oponami po kwartale ich użytkowania? Zauważyłem, że większość osób w tym wątku używała opon 275, chociaż bardziej podobał mi się szerszy wygląd Twoich opon. Czy podzieliłbyś się swoim dotychczasowym doświadczeniem z oponami 285?

Dzięki!

Dzięki!
Myślę o założeniu opon 285/65r20 lub 35x11.5r20 na standardowe felgi z podkładkami AEV 2". Po przejechaniu kilku umiarkowanych tras na standardowym zawieszeniu, nie miałem żadnych problemów z ocieraniem opon o 275/60r20, ale miałem kilka kamieni ocierających o spód. Byłbym trochę sceptyczny, aby w tym momencie jeździć po szlakach ze standardowym zawieszeniem i czymś większym niż 275/60r20. Ale to ja.

na początku Engineer Pass, zanim zrobiło się naprawdę brudno haha
Image
 
  • Like
Reactions: dougywarren
Czy ktoś zakłada większe opony do swojego standardowego 4xe? Myślę o założeniu opon 33" na standardowych 20". Wrzućcie jakieś zdjęcia i specyfikacje i dajcie znać, czy nie obcierają.
Kupiłem zestaw Rubicon 4XE take off, BF Goodrich KO2 288/70/R17 - 33". Nie podniosłem mojego Jeepa... jeszcze :) ale bez problemów. Moim zdaniem wyglądają świetnie, świetnie się jeździ po ulicy i będą ogromną poprawą na szlaku.
Image
Image
 
275/60 Mickey Thompson Baja Boss SL ocenione. Zauważam bardzo małe tarcie podczas pełnej artykulacji. Może dodam małą podkładkę dystansową. Dziwne, ponieważ nikt inny nie doświadczył problemów z 33” do tej pory. Może felgi HA mają inny offset. View attachment 8137 View attachment 8138
Czy są jakieś zdjęcia z boku, aby zobaczyć, jak dobrze wypełnione są nadkola?
 
275/60 Mickey Thompson Baja Boss SL ocenione. Zauważam bardzo małe tarcie podczas pełnej artykulacji. Może dodam małą podkładkę dystansową. Dziwne, ponieważ nikt inny nie doświadczył problemów z 33-calowymi oponami. Może felgi HA mają inny offset. View attachment 8137 View attachment 8138
Wygląda dobrze. Ten sam kolor, który zamówiłem. Jak myślisz, jak duża podkładka dystansowa będzie ci potrzebna? Biorę opony w tym samym rozmiarze.
 
Jakieś pełne ujęcia z boku, żeby zobaczyć, jak dobrze wypełnione są nadkola?
Image
Image

Wygląda dobrze. Ten sam kolor, który zamówiłem. Jak myślisz, jak duży dystans będziesz potrzebował? Biorę opony w tym samym rozmiarze.
Szczerze mówiąc, po ponownym przyjrzeniu się temu dzisiaj rano, plastikowa osłona w nadkolu jest trochę pod dziwnym kątem, prawdopodobnie można ją trochę zmanipulować bez potrzeby stosowania dystansów. Jedna strona wygląda dobrze, druga strona jest trochę zgięta.
 
View attachment 8143 View attachment 8144

Szczerze mówiąc, po ponownym przyjrzeniu się temu dzisiaj rano, plastikowa osłona w nadkolu jest trochę pod dziwnym kątem, prawdopodobnie można ją trochę zmanipulować bez potrzeby stosowania dystansów. Jedna strona wygląda dobrze, druga strona jest lekko zgięta.
Dziwne. Jak powiedziałeś, o ile nie ma innego odsadzenia, czego nie sądzę, nie powinieneś mieć żadnego ocierania w terenie. Mam dokładnie ten sam rozmiar opon na Sahara 20s i używając odłączników stabilizatora Apex nie miałem żadnego ocierania przy pełnej artykulacji w terenie w Kolorado
 
Dziwne. Jak powiedziałeś, o ile nie ma innego przesunięcia, czego nie sądzę, nie powinieneś mieć żadnego ocierania się w terenie. Mam dokładnie ten sam rozmiar opon w Sahara 20s i używając odłączników stabilizatora Apex nie miałem żadnego ocierania się przy pełnej artykulacji w terenie w Kolorado
Tak, zdarzyło się to tylko dwa razy. Oba razy na drodze. Raz, gdy objeżdżałem kogoś parkującego równolegle, raz, gdy cofałem na miejsce parkingowe. Oba zdarzyły się podczas tej samej jazdy, tej samej nocy. Od tego czasu tego nie doświadczyłem. Myślę, że te konkretne opony są duże, 275/60 w tych to 33,4 cala, podczas gdy KO2 w tym samym rozmiarze mają 32,9 cala. Nadal nie powinno się ocierać przy 33,4, ledwo dotknęło plastikowej osłony, ale i tak wystarczyło, żebym pomyślał: co? Dlaczego?
 
Tak, zdarzyło się to tylko dwa razy. Oba razy na drodze. Raz, gdy objechałem kogoś parkującego równolegle, raz podczas cofania na miejsce parkingowe. Oba zdarzyły się podczas tej samej jazdy, tej samej nocy. Od tego czasu tego nie doświadczyłem. Myślę, że te konkretne opony są duże, 275/60 mają 33,4 cala, podczas gdy KO2 w tym samym rozmiarze mają 32,9 cala. Nadal nie powinno ocierać przy 33,4, ledwo dotknęło plastikowej osłony, ale i tak wystarczyło, żebym powiedział: co? Dlaczego?
AT3W, których używam, mają średnicę 33,1 cala, szerokość przekroju 10,8 cala i szerokość bieżnika 9,2 cala w porównaniu do Baja Boss AT o średnicy 33,4 cala, szerokości przekroju 10,8 cala i szerokości bieżnika 9,3 cala. Mówimy o różnicy 0,3 cala w średnicy i 0,1 cala w szerokości bieżnika, a biorąc pod uwagę ilość ciśnienia powietrza, które tam masz, powinno być mniej więcej tak samo. Powiedziałeś, że twoja osłona koła była z jednej strony zdjęta? Czy to tam ocierało?
 
AT3Ws, których używam, mają średnicę 33,1", szerokość przekroju 10,8" i szerokość bieżnika 9,2" w porównaniu do Baja Boss AT o średnicy 33,4", szerokości przekroju 10,8" i szerokości bieżnika 9,3". Mówimy o różnicy 0,3" w średnicy i 0,1" w szerokości bieżnika, a biorąc pod uwagę ilość ciśnienia powietrza, które tam masz, powinno być mniej więcej tak samo. Powiedziałeś, że osłona koła była z jednej strony zdjęta? Czy to tam obcierało?
Tak, tam obcierało. Jest na tyle luźna, że mogę ją wcisnąć z powrotem i jest dużo miejsca między plastikiem a rzeczywistym nadkolem, prawdopodobnie 3". Nie miałem czasu, żeby się temu bliżej przyjrzeć. Problem był z przodu po stronie kierowcy, strona pasażera jest dobra.
 
121 - 140 of 188 Posts