Ik had mijn 95B-service op 18/12 en hij is geslaagd???? Gisteren, 1 januari, strandde ik op een veerboot in Port Aransas, Texas. $400 sleepkosten later haalde de Wrangler mijn oprit. De dealer heeft nu de HV-batterij als defect gediagnosticeerd. De laatste duurde een maand.
Ik had een dashboardlampje dat ik nergens in Jeep Lit of online kan vinden. Zie de Jeep met de rode lijnen erop?
Ik sta nu bijna een uur in de wacht bij de Jeep klantenservice om te informeren naar vergoeding van de sleepkosten en een leenauto. Opmerkingen of advies?
View attachment 14437
[/QU
Heeft iemand daadwerkelijk besteedbare benzinekaarten ontvangen? Ik heb in november en december e-mails ontvangen dat dergelijke kaarten waren goedgekeurd, maar geen vervolg-e-mails over hoe ik de kaarten kan claimen. Ik vraag me af of mensen die het huuraanbod hebben aangenomen daadwerkelijk een vergoeding hebben ontvangen - Stellantis lijkt betalingen te beloven, maar ze niet daadwerkelijk te doen.
Hoeveel mijlen is uw Jeep 4xe uitgevallen?
Mijn HV-batterij is uitgevallen bij ~16K mijl. Werd in mei 2024 vervangen door dezelfde HV-batterij (per onderdeelnummer).
Van wat ik heb verzameld, kan dit wel of niet een batterij zijn die verbeterde scheiders bevat (Samsung is eind 2023 van leverancier gewisseld voor de celscheiders?)
Helaas ben ik zoveel waarde in dit voertuig verloren terwijl het voor reparaties buiten gebruik was... particuliere verkoopwaarde van $35.000, ik ben zoveel meer verschuldigd dan dit, ik kan het niet over mijn hart krijgen om het je te vertellen.
Ik heb aanbiedingen voor contante compensatie onderzocht met FCA Stellantis, zowel met als zonder advocaat. Ik heb er een stand-by staan voor als het misgaat. Kreeg $9.500 contante compensatie aangeboden voor 9 maanden cumulatieve tijd in de werkplaats en uitval binnen het eerste jaar van eigendom. Aanbod met advocaat was $13.000, maar na aftrek van advocaatkosten waren beide ongeveer hetzelfde. Het aanbod met advocaat was via pre-litigation.
Jeep heeft dit proces extreem moeilijk en stressvol gemaakt en weigerde ronduit enige compensatie totdat we hen lieten zien dat we bereid waren te procederen en dat we alles documenteerden. Stellantis FCA Jeep is geen goed bedrijf om op te vertrouwen of zaken mee te doen.