Ik ben erg ontdaan, net als alle 4xe-eigenaren, mijn loyaliteit is al meer dan 30 of 40 jaar bij Jeep, ik heb in mijn leven veel "Jeep"-voertuigen gehad, ik word over een paar weken 72, ik bezit momenteel een Wrangler Sahara 4xe, die ik in 2021 heb besteld, ik heb hem gekocht bij aankomst in maart 2022. Ik was erg enthousiast om hem te zien, maar was erg teleurgesteld toen ik zag hoe de batterijen waren geplaatst en het gebrek aan ruimte toen de achterstoelen waren neergeklapt! Ik was nog meer teleurgesteld toen er geen geborduurd SAHARA-logo op mijn stoelen stond, noch een SAHARA op de carrosserie boven de Wrangler! Ik heb een hoop betaald voor deze Jeep & nu toont hij het prestigieuze nieuws niet! Nu wordt hij gewaardeerd als iets met een lage wederverkoopwaarde! Ik viel bijna van mijn stoel toen de waarde daalde met meer dan $20.000! Ik was woedend! Ik weet dat mijn DEALER, de eigenaar, zich erg slecht voelde, maar zijn handen waren gebonden, hij probeerde met me mee te voelen door de inruilwaarde te verhogen. Het was niet bevredigend voor mij, ik had nog steeds een onberispelijke, prachtige zwarte SAHARA, mijn voertuig was ongerept, zoals al mijn Jeep-inruilers! Ik krijg nog steeds vaak complimenten over hoe MOOI een Jeep het is!
Ik heb een gecertificeerde