We kochten een Wrangler 4xe uit 2023 op 23-3-2023 met slechts 16 mijl. 71.000 dollar volledig betaald. De volgende dag ging het motorlampje branden en de motor bewoog niet met slechts 110 mijl. Het dashboard vroeg om naar een versnelling te schakelen, ook al stond hij al in de versnelling. We belden de dealer voor hulp, aangezien we alleen naar huis reden, en ze zeiden dat we hem gewoon naar de lokale dealer moesten brengen en dat er geen restitutie mogelijk was. Kortom, ze wilden er niets mee te maken hebben. De vroegste afspraak was op 28-3 bij de lokale dealer. Ze belden op 6-4-23 om het voertuig op te halen. De jeep viel 5 keer uit op de weg. We brachten hem terug en hij staat er nog steeds op 21-4-23. Er wordt nog niet eens aan de jeep gewerkt omdat de dealer het niet kan uitzoeken. We hebben een zaak geopend bij de klantenservice van Jeep en ze zijn absoluut geen hulp. Hoewel de productie nergens perfect is, is één ding zeker: de klantenservice van Jeep is JUNK! Ze zijn gescript en bellen, e-mailen of volgen niet op. De wet op citroenauto's is nog niet van toepassing en is een langdurig proces. Ik hoop dat dit degenen helpt die twijfelen over de aankoop van een Jeep. STERLING HEIGHTS DODGE JEEP IN Michigan was de dealer, KOOP ER NIET. Ik heb video's op aanvraag.