Jeep Wrangler 4xe Forum banner

Koop de Jeep Wrangler 4xe niet

53K views 173 replies 52 participants last post by  DaisyMae  
#1 ·
We kochten een Wrangler 4xe uit 2023 op 23-3-2023 met slechts 16 mijl. 71.000 dollar volledig betaald. De volgende dag ging het motorlampje branden en de motor bewoog niet met slechts 110 mijl. Het dashboard vroeg om naar een versnelling te schakelen, ook al stond hij al in de versnelling. We belden de dealer voor hulp, aangezien we alleen naar huis reden, en ze zeiden dat we hem gewoon naar de lokale dealer moesten brengen en dat er geen restitutie mogelijk was. Kortom, ze wilden er niets mee te maken hebben. De vroegste afspraak was op 28-3 bij de lokale dealer. Ze belden op 6-4-23 om het voertuig op te halen. De jeep viel 5 keer uit op de weg. We brachten hem terug en hij staat er nog steeds op 21-4-23. Er wordt nog niet eens aan de jeep gewerkt omdat de dealer het niet kan uitzoeken. We hebben een zaak geopend bij de klantenservice van Jeep en ze zijn absoluut geen hulp. Hoewel de productie nergens perfect is, is één ding zeker: de klantenservice van Jeep is JUNK! Ze zijn gescript en bellen, e-mailen of volgen niet op. De wet op citroenauto's is nog niet van toepassing en is een langdurig proces. Ik hoop dat dit degenen helpt die twijfelen over de aankoop van een Jeep. STERLING HEIGHTS DODGE JEEP IN Michigan was de dealer, KOOP ER NIET. Ik heb video's op aanvraag.

#3 ·
Helpt niemand echt, aangezien het specifiek voor jou en je dealer is, met heel weinig informatie om mee te werken. Ik ben er meer van geschrokken dat je $71K hebt betaald.
Het is niet specifiek voor mij. De auto heeft 200 mijl en er is een terugroepactie voor 4xe's. Het is een waarschuwing voor de koper, want als je eenmaal wegrijdt, ben je de eigenaar van het probleem. De jeep is een hooggebergte met softtop en extra's. De sticker is 69k. Ik heb 71k contant betaald na kortingen en belastingen. Sorry dat je er anders over denkt.

#7 ·
Ja, iedereen heeft terugroepacties. Het probleem dat sommigen zoals ik hebben, is dat ze uitvallen tijdens het rijden. Het is niet alleen een terugroepactie, het is ook een veiligheidskwestie. Ze hebben het al meer dan 3 weken en geen oplossing.
Ik betwijfel niet dat je problemen hebt, maar de terugroepactie voor de 23's heeft daar niets mee te maken.

#12 ·
De meeste staten hebben een 'afkoelingsperiode' waarin u van een deal af kunt zien. Ik betwijfel of u nog in die periode zit, maar ik durf te wedden dat u die clausule had kunnen uitvoeren als u uw huiswerk had gedaan.

Ik geloof dat alle staten wetten hebben voor ondeugdelijke producten. Klote om het proces te doorlopen, maar neem contact op met Jeep Cares en start een terugkoopzaak. Misschien wilt u beginnen met het doen van uw huiswerk over het proces van de wet voor ondeugdelijke producten.

Ook is het over het algemeen slechte stijl om feiten over terugroepacties van voertuigen te vermelden en van anderen te eisen dat ze hun huiswerk doen, terwijl u duidelijk uw huiswerk niet hebt gedaan en feiten toepast op uw zaak die niet van toepassing zijn. Als u onderzoek had gedaan, had u geweten dat de '23-modellen de software-updates af fabriek hadden om de uitschakelingen van het voertuig te corrigeren.

#14 ·
Er zijn dergelijke periodes voor LENEN in Iowa, maar dat geldt alleen voor financiering die plaatsvindt buiten de vestiging van de dealer, en het is 3 dagen.

Voor andere dingen - de regels van de FTC -
De afkoelingsregel is van toepassing op:
Verkoop gedaan in uw huis, op uw werkplek of in een slaapzaal.
Verkoop op een tijdelijke locatie van de verkoper, zoals een hotel- of motelkamer, een congrescentrum, een kermis of een restaurant.
Verkoop waarbij u een verkoper in uw huis uitnodigt.

Het is vooral voor die uitnodigingen die u krijgt voor een gratis diner als u naar een verkooppraatje luistert, enzovoort, en dan papieren tekent om iets te kopen.

#20 ·
Ik vind die laatste post enigszins ironisch, aangezien de titel van de thread volledig subjectief is. Veel succes verder, het is nooit leuk om iets te kopen en het werkt niet zoals je zou verwachten, vooral niet voor $71k. De terugroepacties die we zien, zijn tenminste niet zoals die Tesla blijft uitgooien...
Bedankt voor de opmerkingen. Ik hoopte dat iemand ervaring had met de volgende stappen, omdat we alles hebben uitgeput wat we kunnen doen. Slechts 77 mijl en pech.

#25 ·
Informatie kan macht zijn bij onderhandelingen, prijsonderhandelingen en meer. Als je naar binnen gaat met feiten die direct van toepassing zijn op je voertuig, alles recht en duidelijk hebt, en aantekeningen hebt gemaakt onderweg (met wie je hebt gesproken - namen, hun positie, data en tijden) enzovoort - kun je niet worden gebuffeld en verbijsterd door dubbelzinnigheid van iemand anders.
Als je naar binnen gaat met slechte of onjuiste informatie - zien ze een gemakkelijke weg.

Dit is de deurpoststicker van mijn 2022 Gladiator. (de info hierboven was van de fabriek toen Jeep bijhield waar hij was)

De ene plek toont de maand en het jaar van fabricage -
6-2 is de 6e maand van 2022
De MDH is 062409, dus hij is in juni op de 24e dag gebouwd en met een 24-uursklok was het 9 uur 's ochtends (wat overeenkomt met G hierboven - 24 juni 9:03 uur)

Dus als je een terugroepactie of een TSB (Technical Service Bulletin) of een snelle verzending van FCA/Jeep vindt, kun je vertellen wanneer je Jeep tot op het uur is gebouwd, en of die terugroepactie, RT of TSB van toepassing is.

Image

Hier is een TSB-voorbeeld waarbij het belangrijk kan zijn om je bouwdatum te kennen -

Image

En als je details wilt over apparatuur/opties, kun je het bouwblad voor je specifieke Jeep online krijgen.

#28 ·
Sorry voor je problemen Jess. Ik heb wat advies voor je. Neem contact op met een advocaat voor de citroenwet in jouw staat. Ik begrijp je woede, maar er is niemand op deze site die je probleem heeft veroorzaakt. Het is duidelijk een probleem met de fabricage van je voertuig. Er zijn consumentenbeschermingswetten die je hopelijk zullen helpen.

#29 ·
Als iemand die een rechtszaak heeft meegemaakt over een defect aan een voertuig (2001 Ford Mustang Cobra), kan ik je vertellen dat het geen pretje is. Zoals Yawnie'sPapa zei: "Informatie kan MACHT zijn." Je moet alle informatie verzamelen die je kunt en zoveel mogelijk onderzoek doen. Wie weet, het kan zo simpel zijn als een losgeraakte zekering. Ik neem aan dat je die hebt gecontroleerd, wetende dat de installatie van de zekeringen in de voertuigen echt een nieuw proces vereist om ervoor te zorgen dat ze volledig zijn aangesloten.

Voor mijn probleem met Ford ging ik met meer feiten de arbitrage in dan de advocaat die Ford stuurde. Hun advocaat zou een aanbod doen, dat ik zou accepteren met een vereiste waarvan ik wist dat deze niet kon worden bereikt vanwege beperkingen aan de kant van Ford, de advocaat zou naar huis bellen en meer gegevens ophalen en vervolgens het aanbod herzien. Dit ging heen en weer totdat de andere advocaat een opmerking maakte tegen de arbiter: "Ik weet niet hoe hij meer geldige informatie over Ford heeft dan ik."

Het hebben van die informatie was cruciaal in de onderhandelingen. Kennis is macht, met meer kennis heb je de macht in elke situatie.

Een andere optie, als de huidige dealer het niet kan repareren, breng het dan ergens anders heen. Betaal om het naar een andere dealer te laten slepen.

#30 ·
Als iemand die een rechtszaak heeft meegemaakt over een defect aan een voertuig (2001 Ford Mustang Cobra), kan ik je vertellen dat het geen pretje is. Zoals Yawnie’sPapa zei: “Informatie kan MACHT zijn.” Je moet alle informatie verzamelen die je kunt en zoveel mogelijk onderzoek doen. Wie weet, het kan zo simpel zijn als een losgeraakte zekering. Ik neem aan dat je die hebt gecontroleerd, wetende dat de installatie van de zekeringen in de voertuigen echt een nieuw proces vereist om ervoor te zorgen dat ze volledig zijn geplaatst.

Voor mijn probleem met Ford ging ik in arbitrage met meer feiten dan de advocaat die Ford stuurde. Hun advocaat zou een aanbod doen, ik zou het accepteren met de vereiste dat ik wist dat het niet kon worden bereikt vanwege beperkingen aan de kant van Ford, de advocaat zou naar huis bellen en meer gegevens krijgen, en dan het aanbod herzien. Dit ging heen en weer totdat de andere advocaat een opmerking maakte tegen de arbiter: “Ik weet niet hoe hij meer geldige informatie over Ford heeft dan ik.”

Het hebben van die informatie was cruciaal in de onderhandelingen. Kennis is macht, met meer kennis heb je de macht in elke situatie.

Een andere optie, als de huidige dealer het niet kan repareren, breng het dan ergens anders heen. Betaal om het naar een andere dealer te laten slepen.
Goede info bedankt. Ze hebben ingenieurs van het bedrijf gehad met toezicht. Ook Star is betrokken en geen oplossing.

#31 ·
Vervang F-150 in de kop en ik zou urenlang kunnen zeuren over elk exemplaar dat ik in de loop der jaren heb gehad, met terugroepacties en valse "check engine"-lampjes. Lampjes kwamen niet altijd overeen met de terugroepacties.

Start het citroenproces. Wat de dealer schaadt met deze problemen, is dat de zaken nog steeds niet terug zijn op het niveau van 2019. Tekort aan ervaren reparatietechnici en reserveonderdelen.

#32 ·
Vervang F-150 in de kop en ik zou urenlang kunnen zeuren over elk exemplaar dat ik in de loop der jaren heb gehad met terugroepacties en valse "check engine"-lampjes. Lampjes kwamen niet altijd overeen met de terugroepacties.

Start het citroenproces. Wat de dealer met deze problemen schaadt, is dat de zaken nog steeds niet terug zijn naar 2019. Tekort aan ervaren reparatietechnici en reserveonderdelen.
Nadat ik decennia lang een Ford-man ben geweest, heb ik ze in 2017 gedumpt. Ik ben ook niet van plan om nog iets van hen te kopen.

Veel succes voor de Op, ik hoop dat ze je kunnen helpen.

#33 · (Edited)
Hoopt dat dit degenen helpt die twijfelen over het kopen van een Jeep. STERLING HEIGHTS DODGE JEEP IN Michigan was de dealer, KOOP DAAR NIET. Ik heb video's op aanvraag.
Ik heb mijn 4xe al 2 jaar en geen problemen. Je hebt te veel betaald, begrijpt niet wat een terugroepactie is en klinkt alsof je gewoon pech hebt (om nog maar te zwijgen van onaangenaam in al je daaropvolgende opmerkingen).

En dan zoek je een forum op dat gewijd is aan fans van een product en ga je het afkraken? Doei. Laat de deur je niet raken op je weg naar buiten. 👋

#34 ·
Een van de vele redenen waarom u nooit contant geld zou moeten betalen voor een afschrijvend bezit. Dat heb ik een keer gedaan en nooit meer. Ik had een paar grote problemen zoals dit met een F150, de laatste Ford die ik ooit zal kopen. 4 Ford-dealers wisten niet wat er aan de hand was. Hij liep af en toe en viel zelfs uit tijdens het rijden. Ik kon hem inruilen voor een Ram. Ik stond te zweten toen de dealer ermee ging rijden lol. Gelukkig reed die verdomde F150 geweldig toen de dealer ermee reed en werd het hun probleem.

#35 ·
Een van de vele redenen waarom je nooit contant geld zou moeten betalen voor een afschrijvend bezit. Dat heb ik één keer gedaan en nooit meer. Ik had een paar grote problemen zoals dit met een F150, de laatste Ford die ik ooit zal kopen. 4 Ford-dealers wisten niet wat er aan de hand was. Hij liep af en toe en viel zelfs uit tijdens het rijden. Ik kon hem inruilen voor een Ram. Ik zweet me rot toen de dealer ermee ging rijden lol. Gelukkig reed die verdomde F150 geweldig toen de dealer ermee reed en werd het hun probleem.
De reden dat ik contant heb betaald, is omdat ik met de zo hoge rentetarieven mijn zuurverdiende geld niet wil weggeven. Bedankt voor de gedeelde info, fijne dag!

#37 ·
We kochten een 2023 Wrangler 4xe op 23-3-2023 met slechts 16 mijl. Betaalde 71k volledig. De volgende dag ging het motorlampje branden en de motor bewoog niet met slechts 110 mijl. Dashboard vroeg om naar de versnelling te schakelen, ook al stond hij in de versnelling. We belden de dealer voor hulp, aangezien we alleen naar huis reden en ze zeiden dat we hem gewoon naar de lokale dealer moesten brengen en dat er geen restitutie mogelijk was. In feite wilden ze er niets mee te maken hebben. De vroegste afspraak was 28-3 bij de lokale dealer. Ze belden op 6-4-23 om het voertuig op te halen. De jeep sloeg 5x uit op de weg. We brachten hem terug en hij staat er nog steeds op 21-4-23. Er wordt niet eens aan de jeep gewerkt omdat de dealer het niet kan uitzoeken. We hebben een zaak geopend bij de klantenservice van Jeep en ze zijn helemaal geen hulp. Hoewel de productie nergens perfect is, is één ding zeker: de klantenservice van Jeep is JUNK! Ze zijn gescript en bellen, e-mailen of volgen niet op. De wet op citroen is nog niet beschikbaar en is een langdurig proces. Ik hoop dat dit degenen helpt die twijfelen over het kopen van een Jeep. STERLING HEIGHTS DODGE JEEP IN Michigan was de dealer, KOOP DAAR NIET. Ik heb video's op aanvraag.
Ik heb de mijne sinds 2021 en ik zou een normale Wrangler aanbevelen aan mensen die op zoek zijn. Het hybride systeem is mooi, maar heeft veel nadelen. Als je er normaal gesproken 30+ mijl mee rijdt, is het EV-bereik niet goed genoeg om de potentiële problemen te compenseren.

Enkele negatieve punten:

-Niet-vlakke laadvloer versus normale Wrangler
-Veel kleinere benzinetank
-Motor draait luidruchtig tijdens het draaien, erger dan mijn ervaring met de V6 JL Wranglers
-Lagere MPG na EV-bereik
-Misschien is het de mijne, maar Death Wobble die niet is verholpen in 13.000 mijl. Had geen probleem in mijn '20 JLU die ik hiervoor had.

Ik zou me ook zorgen maken over reparaties op lange termijn en de wederverkoopwaarde. Het is een lease, dus ik ben er over 3 maanden uit. Na dit alles zou ik hem nog steeds kunnen kopen, aangezien de uitbetaling redelijk is, en hem dan inruilen voor een normale.

#39 ·
Ik heb de mijne sinds 2021 en ik zou een normale Wrangler aanbevelen aan mensen die op zoek zijn. Het hybride systeem is mooi, maar heeft veel nadelen. Als je er normaal gesproken 30+ mijl mee rijdt, is de EV-actieradius niet goed genoeg om de potentiële problemen te compenseren.

Enkele negatieve punten:

-Geen vlakke laadvloer versus normale Wrangler
-Veel kleinere benzinetank
-Motor draait luidruchtig tijdens het draaien, erger dan mijn ervaring met de V6 JL Wranglers
-Lagere MPG na EV-bereik
-Misschien is het de mijne, maar Death Wobble is niet verholpen na 13.000 mijl. Had geen probleem in mijn '20 JLU die ik hiervoor had.

Ik zou me ook zorgen maken over reparaties op lange termijn en de wederverkoopwaarde. Het is een lease, dus ik ben er over 3 maanden uit. Na dit alles zou ik het nog steeds kunnen kopen, aangezien de afbetaling redelijk is, en het dan inruilen voor een normale.
Fijn om te horen dat je van je jeep kunt genieten. Ik waardeer de informatie zeker!

#42 ·
Ik wil niet vervelend zijn, maar in plaats van het voertuig te slopen (hoewel ik me in uw frustratie kan inleven), hebt u het volgende geprobeerd:
1) Contact opnemen met Jeep Cares?
2) Negatieve beoordelingen voor de dealer achterlaten op beoordelingssites? In mijn ervaring trekt dit meestal vrij snel hun aandacht.
3) Een andere dealer geprobeerd?

Succes!

#44 ·
Ik wil geen eikel zijn, maar in plaats van het voertuig te slopen (hoewel ik me in uw frustratie inleef), heeft u het volgende geprobeerd:
1) Contact opnemen met Jeep Cares
2) Negatieve beoordelingen achterlaten voor de dealer op beoordelingssites? In mijn ervaring trekt dit vrij snel hun aandacht.
3) Een andere dealer geprobeerd

Succes!
Bingo. Jammer dat ik maar 1 like voor die kan geven.

#50 ·
Op dit moment is het de bedoeling om het voertuig te leasen met de niet-gestimuleerde financiële tarieven van Stellantis (dus meestal een oneven termijn zoals 27 maanden) om de extra IDL-cash incentives te krijgen. Het zal een absurd hoge money factor hebben, maar je kunt het direct uitkopen om te voorkomen dat je die rente moet betalen. Je zult duizenden euro's overhouden.

#51 ·
Het is nu de bedoeling om het voertuig te leasen met de niet-gestimuleerde financiële tarieven van Stellantis (dus meestal een vreemde termijn zoals 27 maanden) om de extra IDL-cash incentives te krijgen. Het zal een absurd hoge money factor hebben, maar je kunt het direct uitkopen om te voorkomen dat je die rente moet betalen. Je zult duizenden vooruit zijn.
Ik ben onwetend over leasen, ik wist niet dat je een lease kon uitkopen en er beter van af kon komen. Ik nam aan dat het rommelig zou zijn. Ik was van plan om een paar verschillende EV's te leasen om de $7.500 te vangen, maar hun money factors zijn nu belachelijk en wissen het voordeel van de $7.500 uit als het tot het einde wordt gehouden.

#55 ·
De frustratie is goed opgemerkt in deze thread, maar niet goed geplaatst.

Ik zou je ten zeerste aanraden hier te beginnen: Sal Viviano

https://www.linkedin.com/in/sal-viviano-41a80332
/

Dit is de eigenaar van uw dealer. Doe alles wat je kunt om hem te irriteren. Zorg dat je zijn telefoonnummer, mobiele nummer, wat dan ook hebt en bel hem en praat met hem. Je kunt eerst een zakelijk nummer vinden en met zijn assistent praten en hen informeren dat je de eigenaar wilt spreken en niemand anders. Meestal is een beetje druk hier genoeg voor elke manager bij de dealer om je nummer te gaan bellen.

Ik heb niet met deze dealer te maken gehad, maar had een vergelijkbare ervaring met mijn 21 4Xe en na 60 dagen heen en weer te hebben gepraat met de eigenaar van de dealer, kocht hij mijn jeep terug en verkocht hij me een andere tegen een betere prijs.

Werk de hoek uit dat ze niet met klanten willen omgaan en het werkt meestal.

#56 ·
We kochten een 2023 Wrangler 4xe op 23-3-2023 met slechts 16 mijl. Betaalde 71k volledig. De volgende dag ging het motorlampje branden en de motor bewoog niet met slechts 110 mijl. Dashboard vroeg om naar de versnelling te schakelen, ook al stond hij in de versnelling. We belden de dealer om hulp, aangezien we alleen naar huis reden en ze zeiden dat we hem gewoon naar de lokale dealer moesten brengen en dat er geen restitutie mogelijk was. Eigenlijk wilden ze er niets mee te maken hebben. De vroegste afspraak was 28-3 bij de lokale dealer. Ze belden op 6-4-23 om het voertuig op te halen. De jeep sloeg 5x op de weg af. We brachten hem terug en hij staat er nog steeds op 21-4-23. Er wordt niet eens aan de jeep gewerkt omdat de dealer het niet kan uitzoeken. We hebben een zaak geopend bij de klantenservice van Jeep en ze helpen helemaal niet. Hoewel de productie nergens perfect is, is één ding zeker: de klantenservice van Jeep is JUNK! Ze zijn gescript en bellen niet, e-mailen niet of volgen niet op. De wet op citroen is nog niet beschikbaar en is een langdurig proces. Ik hoop dat dit degenen helpt die twijfelen over het kopen van een Jeep. STERLING HEIGHTS DODGE JEEP IN Michigan was de dealer, KOOP DAAR NIET. Ik heb video's op aanvraag.
[/QUOTE
Het spijt me te horen over je problemen en dit is zeker niet specifiek voor jou. Alles wat je over Jeep (Doesn’t) Care zei, klopt precies. Ik zit persoonlijk midden in het citroenrechtproces omdat mijn dealer de ZB7- en ZB8-terugroepreparaties heeft verknald. Ze hebben het verknald en konden toen niet uitzoeken hoe ze de puinhoop die ze hadden gecreëerd, moesten oplossen. Alles bij elkaar is het voertuig 7 keer terug geweest naar de dealer sinds de eerste werkzaamheden. Dit is geen "jij" probleem. Het is een Jeep-probleem en voor degenen die spottend willen doen over de prijs die voor je voertuig is betaald en geen levensvatbare oplossingen aanbieden... wees stil. Jeeps zijn duur en het is niet ongebruikelijk om een prijskaartje als dat te horen. Ze proberen in de richting van een premiummerk als BMW te gaan, maar moeten zich echt concentreren op de kwaliteit van wat ze uitbrengen en hun waardeloze, ontoereikende klantenservice.

#57 ·
We kochten een 2023 Wrangler 4xe op 23/3/2023 met slechts 16 mijl. Betaalde 71k volledig. De volgende dag ging het motorlampje branden en de motor bewoog niet met slechts 110 mijl. Dashboard vroeg om naar de versnelling te schakelen, ook al stond hij in de versnelling. We belden de dealer om hulp, aangezien we alleen naar huis reden en ze zeiden dat we hem gewoon naar de lokale dealer moesten brengen en dat er geen restitutie mogelijk was. In principe wilden ze er niets mee te maken hebben. De vroegste afspraak was 28/3 bij de lokale dealer. Ze belden op 6/4/23 om het voertuig op te halen. De jeep sloot 5x af op de weg. We brachten hem terug en hij staat er nog steeds op 21/4/23. De jeep wordt niet eens gerepareerd omdat de dealer het niet kan uitzoeken. We hebben een zaak geopend bij de klantenservice van Jeep en ze zijn absoluut geen hulp. Hoewel de productie nergens perfect is, is één ding zeker: de klantenservice van Jeep is JUNK! Ze zijn gescript en bellen, e-mailen of volgen niet op. De wet op citroenen is nog niet beschikbaar en is een langdurig proces. Ik hoop dat dit degenen helpt die twijfelen over het kopen van een Jeep. STERLING HEIGHTS DODGE JEEP IN Michigan was de dealer, KOOP DAAR NIET. Ik heb video's op aanvraag.
Welkom in mijn wereld. De onze heeft alle problemen behalve het afsluiten. Jeep weet dat ze problemen hebben, maar willen het niet toegeven. Het is waardeloos. Kocht de mijne vorig jaar in september en hij is sindsdien in en uit de werkplaats geweest. Succes.

#59 ·
We kochten een 2023 Wrangler 4xe op 23-3-2023 met slechts 16 mijl. Betaalde 71k volledig. De volgende dag ging het motorlampje branden en de motor bewoog niet met slechts 110 mijl. Dashboard vroeg om naar de versnelling te schakelen, ook al stond hij in de versnelling. We belden de dealer voor hulp, aangezien we alleen naar huis reden en zeiden dat we hem gewoon naar de lokale dealer moesten brengen en dat er geen restitutie mogelijk was. In principe wilden ze er niets mee te maken hebben. De vroegste afspraak was 28-3 bij de lokale dealer. Ze belden op 6-4-23 om het voertuig op te halen. De jeep sloeg 5x op de weg af. We brachten hem terug en hij staat er nog steeds op 21-4-23. De jeep wordt niet eens gerepareerd omdat de dealer het niet kan uitzoeken. We hebben een zaak geopend bij de klantenservice van Jeep en ze zijn absoluut geen hulp. Hoewel de productie nergens perfect is, is één ding zeker: de klantenservice van Jeeps is JUNK! Ze zijn gescript en bellen, e-mailen of volgen niet op. De wet op citroenen is nog niet beschikbaar en is een langdurig proces. Ik hoop dat dit degenen helpt die twijfelen over het kopen van een Jeep. STERLING HEIGHTS DODGE JEEP IN Michigan was de dealer, KOOP DAAR NIET. Ik heb video's op aanvraag.
Je kunt het beste een arbitrageprocedure volgen - National Center for Dispute Settlement National Center for Dispute Settlement | NCDS

#60 ·
We kochten een 2023 Wrangler 4xe op 23-3-2023 met slechts 16 mijl. Volledig 71k betaald. De volgende dag ging het motorlampje branden en de motor bewoog niet met slechts 110 mijl. Dashboard vroeg om over te schakelen naar versnelling, ook al stond hij in de versnelling. We belden de dealer om hulp, aangezien we alleen naar huis reden en zeiden dat we het gewoon naar de lokale dealer moesten brengen en dat er geen restitutie mogelijk was. In principe wilden ze er niets mee te maken hebben. De vroegste afspraak was 28-3 bij de lokale dealer. Ze belden op 6-4-23 om het voertuig op te halen. De jeep sloeg 5x uit op de weg. We brachten hem terug en hij staat er nog steeds op 21-4-23. Er wordt niet eens aan de jeep gewerkt omdat de dealer het niet kan uitzoeken. We hebben een zaak geopend bij de klantenservice van Jeep en ze zijn helemaal geen hulp. Hoewel de productie nergens perfect is, is één ding zeker: de klantenservice van Jeeps is JUNK! Ze zijn gescript en bellen, e-mailen of volgen niet op. De wet op citroenen is nog niet beschikbaar en is een langdurig proces. Ik hoop dat dit degenen helpt die op het punt staan een Jeep te kopen. STERLING HEIGHTS DODGE JEEP IN Michigan was de dealer, KOOP DAAR NIET. Ik heb video's op aanvraag.
Dit is je beste gok-

#61 ·
Als je nog geen leenauto of huurauto hebt, vergoedt Jeep de dealer voor een huurauto. Ik heb een 2023 Rubicon 4XE gekocht. Het enige probleem dat ik heb gehad, is menselijke fouten. Gaat niet in de drive met de deur open en de veiligheidsgordel niet om. En het probleem met opladen met de meegeleverde Jeep-lader van niveau één. Ze hebben het probleem verholpen met een software-update en de meest recente terugroepactie uitgevoerd.

#62 ·
We kochten een 2023 Wrangler 4xe op 23/3/2023 met slechts 16 mijl. Betaalde 71k volledig. De volgende dag ging het motorlampje branden en de motor bewoog niet met slechts 110 mijl. Dashboard vroeg om over te schakelen naar de versnelling, ook al stond hij in de versnelling. We belden de dealer voor hulp, aangezien we alleen naar huis reden en ze zeiden dat we hem gewoon naar de lokale dealer moesten brengen en dat er geen restitutie mogelijk was. In feite wilden ze er niets mee te maken hebben. De vroegste afspraak was 28/3 bij de lokale dealer. Ze belden op 6/4/23 om het voertuig op te halen. De jeep sloeg 5x op de weg af. We brachten hem terug en hij staat er nog steeds op 21/4/23. De jeep wordt niet eens gerepareerd omdat de dealer het niet kan uitzoeken. We hebben een zaak geopend bij de klantenservice van Jeep en ze helpen helemaal niet. Hoewel de productie nergens perfect is, is één ding zeker: de klantenservice van Jeep is JUNK! Ze zijn gescript en bellen, e-mailen of volgen niet op. De wet op citroenen is nog niet beschikbaar en is een langdurig proces. Ik hoop dat dit degenen helpt die twijfelen over het kopen van een Jeep. STERLING HEIGHTS DODGE JEEP IN Michigan was de dealer, KOOP DAAR NIET. Ik heb video's op aanvraag.
Ik kan me GEEN ENKEL voertuig herinneren dat de afgelopen twintig jaar is gekocht en niet kwam zonder een flinke lading spijt. 2005 Cummins Ram 2500… schakelkabel sloot herhaaldelijk af. 2008 Lexus 470, verschillende mislukkingen van meer dan $ 5000 gedekt door de garantie, maar maakte me genoeg zorgen om te ruilen voordat de garantie verliep. Ram Ecodiesel? Gedwongen terugkoop op basis van de wet op citroenen voor een Jeep Gladiator met vele terugzendingen naar de dealer. Nu Grand Cherokee 4xe die geen storingen heeft gehad, maar veel onverwachte geluiden heeft gemaakt die me zorgen baren. De dagen van een kogelvrij voertuig met betrouwbaarheid lijken voorbij te zijn.

#64 ·
We kochten een 2023 Wrangler 4xe op 23/3/2023 met slechts 16 mijl. Betaalde 71k volledig. De volgende dag ging het motorlampje branden en de motor bewoog niet met slechts 110 mijl. Dashboard vroeg om naar de versnelling te schakelen, ook al stond hij in de versnelling. We belden de dealer om hulp, aangezien we alleen naar huis reden en ze zeiden dat we het gewoon naar de lokale dealer moesten brengen en dat er geen restitutie mogelijk was. In feite wilden ze er niets mee te maken hebben. De vroegste afspraak was 28/3 met de lokale dealer. Ze belden op 6/4/23 om het voertuig op te halen. De jeep sloeg 5x uit op de weg. We brachten hem terug en hij staat er nog steeds op 21/4/23. Er wordt niet eens aan de jeep gewerkt omdat de dealer het niet kan uitzoeken. We hebben een zaak geopend bij de klantenservice van Jeep en ze zijn helemaal geen hulp. Hoewel de productie nergens perfect is, is één ding zeker: de klantenservice van Jeeps is JUNK! Ze zijn gescript en bellen, e-mailen of volgen niet op. De wet op citroenen is nog niet beschikbaar en is een langdurig proces. Ik hoop dat dit degenen helpt die op het punt staan een Jeep te kopen. STERLING HEIGHTS DODGE JEEP IN Michigan was de dealer, KOOP DAAR NIET. Ik heb video's op aanvraag.
We voelen met je mee! We zijn net klaar met onze citroenwetstrijd van onze 4xe en het duurde 8 maanden om af te ronden. We hadden de auto maar 3 van die maanden. Gelukkig zijn we van dat stuk stront afgekomen en hebben we een betrouwbaarder voertuig gevonden.

#156 · (Edited)
We voelen met je mee! We zijn net klaar met onze citroenwet-strijd van onze 4xe en het duurde 8 maanden om af te ronden. We hadden de auto maar 3 van die maanden. Gelukkig zijn we dat stuk stront kwijtgeraakt en hebben we een betrouwbaarder voertuig gevonden.
Ik was zo enthousiast om mijn Jeep te krijgen, en ben er bijna klaar mee om de handdoek in de ring te gooien voor mijn 2021 JEEP WRANGLER UNLIMITED SAHARA 4XE. Binnen een maand na aankoop en met slechts 400 mijl op de teller, viel hij volledig uit en moest hij naar de dealer worden gesleept. De serviceafdeling van de Jeep-dealer heeft hem een maand gehad en 'gerepareerd'. Kort daarna viel hij volledig uit zonder waarschuwing op volle snelheid op de snelweg op een snelweg met 12 rijstroken in de omgeving van San Francisco. Ik heb $7.000 uitgegeven aan huurauto's binnen een paar maanden na aankoop. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd door Fiat Chrysler/Stellantis en Jeep Customer Care, hoewel ik een deel van de huurkosten terugbetaald kreeg. Toen ik het voertuig onlangs voor drie terugroepacties inleverde, vertelde de dealer me dat al het werk was voltooid en stuurde me met de auto naar huis. Pas na het regel voor regel bekijken van hun papierwerk realiseerde ik me dat ze vergeten waren een onderdeel te bestellen dat verband hield met de terugroepactie van de veiligheidsgordel en het werk niet hadden voltooid - toch lieten ze me het voertuig meenemen alsof al het geplande terugroepwerk was voltooid. Vorige maand nam Jeep Customer Retention contact met me op om me nog eens $4.000 aan te bieden als ik hen mijn foto's van mijn rijbewijs en registratie zou sturen voor auditdoeleinden. Ik hoorde vandaag weer van een vertegenwoordiger van deze afdeling, maar ze was neerbuigend en hield me een lezing terwijl ze elke verantwoordelijkheid of erkenning vermeed en het echte probleem minimaliseerde, erop aandringend dat 'alle auto's terugroepacties hebben' en probeerde het zo te laten lijken alsof ze me een enorm plezier deden omdat Jeep geen beleid voor huurvergoedingen heeft. (blijkbaar mijn fout dat ik een voertuig nodig had terwijl mijn gloednieuwe voertuig van $70.000 week na week in de garage stond, stom van me) Ik koop al dertig jaar om de drie jaar nieuwe auto's, en ik kan je vertellen dat er NIETS standaard is aan deze terugroepacties of problemen die ik heb ervaren met mijn 2021 JEEP WRANGLER UNLIMITED SAHARA 4XE - deze voertuigen werden uitgebracht voordat ze klaar waren, en JEEP liet consumenten in groot gevaar achter en hield de zak vast om het verlies van tijd, geld en gemoedsrust te dragen. De SLECHTSTE ervaringen die ik ooit met een voertuig heb gehad, over de hele linie, zijn met dit voertuig, de fabrikant en de service van de dealer geweest. Ik ben zo overstuur door het feit dat dit nog steeds gaande is dat ik de $4.000 niet eens wil accepteren of met hen wil blijven omgaan... Ik wil gewoon van het voertuig af en NOOIT meer te maken hebben met wie of wat dan ook dat geassocieerd wordt met FIAT CHRYSLER, STELLANTIS of JEEP. De slechte klantenservice en de arrogante minachting en minachting die het bedrijf heeft getoond, zijn erger geweest dan het voertuig zelf.

Nu ik dat allemaal van me af heb gezet, en hopelijk als waarschuwing voor anderen die de Jeep-voertuigen overwegen, waarmee heb je de jouwe vervangen? Ik ben op zoek!

#67 ·
Deze auto is rommel. Eens met de eerste post. Ik besloot deze auto te proberen omdat ik van Jeeps hou. Super enthousiast en deze 2022 Rubicon 4xe is net van de dealer geweest! Altijd een probleem, van software-updates tot niet stoppen, weinig vermogen en het ergste van alles, plotseling stoppen tijdens het rijden op de snelweg, ja, je hoort het goed. Een complete ramp. Op de snelweg, gewoon gestopt met vol gas en volledig elektrisch. Minder dan 14.000 mijl erop en er geen moment van genoten. Jeep zou zich waarschijnlijk moeten houden aan waar ze aan gewend zijn. Ik doe deze auto de komende weken weg, want het is een aansprakelijkheid voor gezinnen. Het begon goed en toen pats, begint het allemaal te slaan. Succes! o_O

#74 ·
Deze auto is rommel. Eens met de eerste post. Ik besloot deze auto te proberen omdat ik van Jeeps hou. Super enthousiast en deze 2022 Rubicon 4xe is net van de dealer geweest! Altijd een probleem, van software-updates tot niet stoppen, weinig vermogen en het ergste van alles, plotseling stoppen tijdens het rijden op de snelweg, ja, je hoort het goed. Een complete ramp. Op de snelweg, gewoon gestopt met vol gas en volledig elektrisch. Minder dan 14.000 mijl erop en er nog geen plezier van gehad. Jeep zou zich waarschijnlijk moeten houden aan waar ze aan gewend zijn. Ik ga deze auto de komende weken wegdoen, want het is een aansprakelijkheid voor gezinnen. Het begon goed en toen boem, begint het allemaal te slaan. Succes! o_O
Sorry voor al je problemen, dat moet frustrerend zijn. Ironisch genoeg heb ik er 14.000 mijl op zitten, maar ik heb er echt van genoten. Ik reis door het hele land, heb het ding op 13.000 voet gehad en overal in Telluride, in North Carolina op het strand, heb wat extreme off-road gereden in Rausch Creek in Pennsylvania… enz. Geen problemen en de 470 pond koppel maken dit ding tot een beest. Ik kan niet geloven wat ik met dit ding kan beklimmen. Nog nooit vermogensverlies gehad. Sterker nog, dit ding is eigenlijk snel als het nodig is. Ik hoop echt dat ik mezelf niet vervloek en problemen krijg. 🤞 Wat grappig is, is dat sommige mensen vergelijkbare problemen hebben als jij, vandaar de software-update, maar voor het grootste deel hadden de meeste mensen niet de problemen die jij hebt. De software-update lijkt bepaalde voertuigen te repareren, maar andere lijken het probleem helemaal niet te hebben. Het doet me bijna denken dat Jeep verschillende onderdelen in bepaalde voertuigen heeft gebruikt die meer temperamentvol waren. Uit zowel jouw beschrijvingen als die van de oorspronkelijke poster lijkt het er bijna op dat er meer aan de hand is dan alleen de terugroepacties. Dus ik ben het niet helemaal oneens met je beslissing, je moet doen wat je comfortabel maakt en aan de klank te horen gaat dat voertuig waarschijnlijk meer problemen opleveren. En de oorspronkelijke poster heeft helaas zeker een citroen in handen. Ik gooi het er echter gewoon uit dat de overgrote meerderheid van deze voertuigen niet zoveel problemen lijkt te hebben als jij en velen van ons houden er echt van, ondanks de paar kleine ongemakken van het verzorgen van een paar terugroepacties. De mijne had beide terugroepacties gehad, maar ik heb er nooit echte problemen mee gehad, behalve een kleine koelvloeistoflekkage waar ik niets van wist. Ik ben blij dat Jeep de terugroepactie heeft uitgevoerd en de slang en klem heeft vervangen, anders had ik het niet geweten. Hoe dan ook, ik wens je veel succes in de toekomst en ik hoop dat dit je niet helemaal van Jeep afkeert. De JL's zijn over het algemeen geweldig, ik geniet echt van het Jeep-leven.