Czy ktoś wie, dlaczego pojawia się ten komunikat? Dealer powiedział, że silnik musi przepuścić paliwo, ale ostatnio pojawia się codziennie.
Większość ludzi nie zimą lub w bardziej umiarkowanym klimacie, o ile ich codzienna jazda wymaga minimalnego zużycia gazu. FORM dla rozcieńczania oleju jest bardzo sezonowy/regionalny. Zauważysz, że pytania FORM ucichną za miesiąc lub dwa, a potem kilka zacznie pojawiać się latem.Kto u licha może jeździć tylko w trybie elektrycznym przez wiele miesięcy lol.
Nie, nasza wiadomość nie wskazuje na błąd, który generalnie wymaga tej naprawy. Nasz Jeep prawdopodobnie potrzebuje tylko, aby olej silnikowy rozgrzał się dłużej. Nie otrzymujemy żadnych komunikatów o ogrzewaniu ani chłodzeniu.Gwarantuję, że potrzebujesz części nr 68443445AC, elektrycznego podgrzewacza płynu chłodzącego/akumulatora. To ogromny problem, nasz jeep robi to od 2 miesięcy, nowa część jest niedostępna i dzisiaj dostaliśmy kolejne opóźnienie o tydzień lub dłużej. Moja żona jeździ teraz bardzo nieefektywnym pojazdem, który od czasu do czasu wyłącza silnik spalinowy (ICE) na autostradzie w trybie hybrydowym na około 5 minut. Kupiliśmy go specjalnie do krótkich wycieczek, teraz bezużyteczny. Właśnie zawarłem umowę na wymianę tego złomu na Mercedesa GLS 43 w ten weekend. Mieliśmy 5 jeepów, teraz zrobimy sobie przerwę.
Jeśli otrzymujesz wiadomość formularza, zastąpi ona wiadomość o ogrzewaniu kabiny.Nie, nasza wiadomość nie wskazuje na błąd, który generalnie wymaga tej poprawki. Nasz Jeep prawdopodobnie po prostu musi pozwolić, aby olej silnikowy rozgrzewał się dłużej. Nie otrzymujemy żadnych komunikatów o ogrzewaniu ani chłodzeniu.
Właśnie pojawiła się część do elementu grzejnego. Jeśli nadal będziesz mieć ten problem, udaj się do lokalnego dealera i zapytaj o to. Właśnie naprawiłem swój i było niesamowite. Nawet w chłodne dni nie otrzymuję już powiadomień o ogrzewaniu lub chłodzeniu kabiny.Czy ktoś wie, dlaczego pojawia się ten komunikat? Dealer powiedział, że silnik musi przepuścić paliwo, ale ostatnio pojawia się codziennie.
FORMULARZ w końcu wyczyszczony dzisiaj. Wziąłem Jeepa na dłuższą wycieczkę i trzymałem go na 4-5 biegu na autostradzie, aż wiadomość zniknęła. Działa tak jak powinno. Żadne naprawy nie są (jeszcze) potrzebne.Jeśli otrzymujesz wiadomość z formularza, zastąpi ona wiadomość o ogrzewaniu kabiny.
Na szczęście ech jest naprawdę łatwy do przetestowania diagnostycznego, żeby się upewnić.
Czy wiadomość zniknęła podczas jazdy, czy dopiero po zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu? Zastanawiałem się nad tym. U mnie zniknęła dopiero po zrobieniu wielu głupich jazd, aby rozgrzać olej, a potem kilka cykli kluczy później wiadomość zniknęła.FORM został w końcu dzisiaj usunięty. Zabralem Jeepa na dłuższą wycieczkę i trzymałem go na autostradzie na 4-5 biegu, aż wiadomość zniknęła. Działa tak jak powinno. Żadne naprawy nie są potrzebne (jeszcze).
Zniknęła podczas jazdy. Kiedy to zauważyłem, mogłem przełączyć z powrotem na tryb elektryczny, a silnik spalinowy wyłączył się tak, jak powinien.Czy wiadomość zniknęła podczas jazdy, czy dopiero po zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu? Zastanawiałem się nad tym. U mnie zniknęła dopiero po zrobieniu wielu bzdurnych jazd, aby rozgrzać olej, a kilka cykli kluczyków później wiadomość zniknęła.
Zdecydowanie o tym wiedzą.Mam nadzieję, że jestem uwzględniony w tej niższej liczbie, lol. Powinniśmy byli być idealnym przypadkiem użycia dla Jeepa EV, trzymając się głównie lokalnej jazdy miejskiej 5-10 mil na raz. Ale teraz, od ponad miesiąca, nasz ICE włącza się w prawie każdej jeździe. Bardzo mnie to frustruje, ale nie na tyle, żeby robić wielki raban u naszego dealera, który może w ogóle nie mieć pojęcia, na co się skarżymy. Mimo to będę miał jedną z osłon grilla na następną zimę.
Najprawdopodobniej czysto przypadkoweZauważyłem, że tryb elektryczny nie był wczoraj dostępny i domyślnie działał tylko w trybie hybrydowym z silnikiem benzynowym zaraz po zatankowaniu pełnego baku benzyny. Zbiornik był wcześniej prawie pusty z ostrzeżeniem o niskim poziomie paliwa, ale działał bez zarzutu tylko w trybie elektrycznym. Mieszkam w San Diego, a temperatury w ciągu dnia zimą wynoszą zazwyczaj ponad 60 stopni. Jeżdżę również autostradą przez co najmniej 20 minut raz lub więcej razy w tygodniu, więc silnik benzynowy działa rutynowo. Ten problem wystąpił zaraz po zatankowaniu i nadal nie mogę korzystać z trybu elektrycznego dzisiaj. Czy ktoś spotkał się z tym problemem zaraz po zatankowaniu benzyny?
W moim przypadku musiałem doprowadzić olej do temperatury i utrzymać ją przez około godzinę, aby wyjść z FORM. To nie jest kumulatywne, więc 10 10-minutowych podróży tego nie zrobi. Potrzebujesz długiej jazdy w temperaturze, aby to usunąć, jeśli jest to ta sama forma FORM, którą miałem.Cóż, dzisiaj mija dokładnie 1 rok od dnia dostawy i od ponad tygodnia w czyśćcu FORM z 10-galonowym tankowaniem kilka dni temu i jazdą manualną na autostradzie, doprowadzając temperaturę oleju do 210 stopni wielokrotnie i wciąż nie rozwiązując problemu z garażu o temperaturze 60 stopni. Wydaje się również, że nie działa w trybie hybrydowym, ponieważ 10-milowa podróż do pracy wciąż pokazuje, że bateria ma 98%.
Zabrałem swój dzisiaj, dealer może to zresetować, aby ponownie działało, nie pozwól im wcisnąć ci kitu, zajęło 5 minut, aby zresetować mój, znowu działa w trybie elektrycznym... w stanie Nowy Jork....Mój 2021 4xe "Tryb elektryczny niedostępny, ogrzewanie lub chłodzenie kabiny" pojawia się kilka dni temu i nie mogę uzyskać dostępu do trybu elektrycznego, a hybryda jest najwyraźniej cała nieelektryczna. Jak mogę to naprawić? Dealer mówi, że mogę umówić się za 3 miesiące, ale chcę to rozwiązać wcześniej. Doceniam wszelkie rady.
Po trwałym zablokowaniu ech nie ma możliwości zresetowania go.Zabrałem swój dzisiaj, dealer może go zresetować, aby znów działał, nie pozwól im cię oszukać, zajęło mi 5 minut, aby zresetować mój, znów działa w trybie elektrycznym...