Jeep Wrangler 4xe Forum banner

Jeep Grand Cherokee & Wrangler PHEV – Akcja serwisowa – zagrożenie pożarowe

59K views 461 replies 97 participants last post by  Overland4XE  
#1 ·
Jeep ogłosił kolejne wycofanie swoich pojazdów PHEV, Jeep Grand Cherokee i Wrangler z roczników 2022-2024. Informacje opublikowało wiele punktów informacyjnych, mimo że Stellantis nie powiadomił właścicieli. Stanowi to poważne zagrożenie pożarowe, tak poważne, że Jeep radzi właścicielom, cytując NHTSA, "Właściciele powinni parkować swoje pojazdy na zewnątrz i z dala od konstrukcji i innych pojazdów, dopóki ich pojazd nie zostanie naprawiony. Ponadto właściciele nie powinni ładować nienaprawionych pojazdów, ponieważ ryzyko pożaru jest wyższe w naładowanym akumulatorze, a ryzyko pożaru jest zmniejszone, gdy akumulator jest rozładowany." Szczegóły można znaleźć, wyszukując informacje NHTSA według numerów kampanii NHTSA: 24V-720 i 24E-080. Link to: Jeep Wrangler, Grand Cherokee Wycofanie ze względu na ryzyko pożaru | NHTSA Nadszedł czas na mały wybuch. Tak, PHEV i BHEV są w fazie rozwoju, ale wiele wycofań Grand Cherokee 4xe w ostatnich latach to po prostu niechlujne projektowanie, wykonanie itp. Jestem właścicielem Jeepów, począwszy od Cherokee, od 35 lat i nigdy nie doświadczyłem takich problemów, jak te, które prześladują nowe Jeepy. Zsumowałem wszystkie problemy z wadami produkcyjnymi/wycofaniami mojego starego Cherokee, Grand Cherokee i było ich mniej niż w nowym Grand Cherokee 4xe. Pierwszy Grand Cherokee 4xe został odkupiony po wycieku oleju w obudowie skrzyni biegów z powodu porowatości. Dealer był wspaniały ze wszystkimi problemami z wycofaniem, a Stellantis obiecał przenieść gwarancję Max z odkupionego pojazdu na nowy model. Odrzucili przeniesienie gwarancji, gdy otrzymaliśmy nowy Grand Cherokee 4xe. Stellantis przeniósł swoją obsługę klienta za granicę i nie jest tak skuteczny jak grupa krajowa. Jeep, za pośrednictwem Stellantis, szybko redefiniuje się jako producent niebezpiecznych, zawodnych Jeepów, z okropną obsługą klienta poza salonami, pomimo tego, że próbują wejść na rynek SUV-ów z Wagoneerami. Witryna Mopar, która umożliwia wyszukiwanie wycofań za pomocą numeru VIN, nie działa, przenosząc Cię z powrotem do strony zapytania bazy danych po wpisaniu numeru VIN. Użyłem witryny NHTSA, za pośrednictwem VIN, aby wyszukać informacje o wycofaniu, które, jak się wydaje, nie zostały opublikowane dla żadnych konkretnych pojazdów. To nie są tylko proste wycofania; są to wycofania, które mogą powodować wypadki (NHTSA 24V-132; wycofanie śruby zaciskowej) i zagrożenie pożarowe, które może zniszczyć pojazd i wszystko, co może być zaparkowane w pobliżu. Prośba "Właściciele powinni parkować swoje pojazdy na zewnątrz i z dala od konstrukcji i innych pojazdów" jest absurdalna dla większości, chyba że mieszkasz na obszarze na pustyni, gdzie w pobliżu nie ma materiałów palnych. Wycofanie śruby zaciskowej było prawie tak absurdalną prośbą, zauważając, że można stracić kontrolę nad pojazdem podczas jazdy. Zasadniczo właściciele tych pojazdów mają nienadający się do jazdy, błyszczący złom. Hej, @JeepCares! Po pierwsze, Jeep powinien naprawić stronę internetową, aby właściciele mogli wyszukiwać wycofania. Użyliśmy trzech różnych komputerów z dwoma różnymi systemami operacyjnymi i 4 różnymi przeglądarkami, aby uzyskać dostęp do danych dotyczących wycofań na stronie Mopar; żaden z nich nie działał. Po drugie, biorąc pod uwagę możliwe ryzyko dla mienia i życia ludzkiego, być może powiadomienie w aplikacji uratowałoby komuś życie lub mienie, dopóki pełne informacje o wycofaniu nie zostaną zdefiniowane. Po trzecie, być może Stellantis powinien zbudować składowiska bez materiałów palnych w pobliżu, aby właściciele mogli przechowywać swoje pojazdy i płacić za wynajem podobnego pojazdu.
 
#2 ·
Wczoraj sprawdziłem mój numer VIN na stronie internetowej NHTSA. Nie pokazywał on wezwania do naprawy dla mojego numeru VIN. Sprawdziłem dzisiaj rano i jest uwzględniony. Zatem wystąpiło pewne opóźnienie w wprowadzeniu numerów VIN do ich systemu. Dzisiaj rozładuję akumulator i zaparkuję na zewnątrz do czasu naprawy.
 
#13 ·
Wczoraj sprawdziłem mój numer VIN na stronie internetowej NHTSA. Nie pokazywał on wezwania do naprawy dla mojego numeru VIN. Sprawdziłem dzisiaj rano i jest uwzględniony. Zatem wystąpiło pewne opóźnienie w wprowadzeniu numerów VIN do ich systemu. Dzisiaj rozładuję akumulator i zaparkuję na zewnątrz do czasu naprawy.
gdzie to sprawdziłeś? Znalazłem w Internecie link, który nie wyświetla mojego numeru VIN, ale także nie wyświetla żadnego Grand Cherokee 4*e z 2024 roku.
 
#3 ·
To poważne zagrożenie pożarowe, tak poważne, że Jeep radzi właścicielom, cytując NHTSA, "Właściciele powinni parkować swoje pojazdy na zewnątrz i z dala od budynków i innych pojazdów, dopóki ich pojazd nie zostanie naprawiony."
To standardowy język dla wszystkich wezwań do naprawy z ryzykiem pożaru. Nie jest to wskaźnik powagi ryzyka.
Po drugie, biorąc pod uwagę możliwe ryzyko dla mienia i życia ludzkiego, być może powiadomienie w aplikacji uratowałoby komuś życie lub mienie, dopóki pełne informacje o wezwaniu do naprawy nie zostaną zdefiniowane.
Alert o wezwaniu do naprawy jest dziś rano w aplikacji Jeep.
 
#6 ·
Dzwoniłem i poprawka nie będzie dostępna przez tygodnie. Ale jak powiedziałem w innym wątku, zdecydowanie jest to coś do naprawienia, ale niekoniecznie ryzyko, którym nie można zarządzać lub go ograniczyć. Ryzyko jest niskie: 1% ze 154 000 jest dotkniętych, zgodnie z zawiadomieniem NHTSA. Ryzyko objawiło się w niezwykle małej liczbie pojazdów (13 na 154 000 pojazdów). A kiedy słyszy się doniesienia, że jeden salon doświadczył 3 takich zdarzeń, a tak naprawdę czytasz o tym i próbujesz zrozumieć, jaka jest prawdopodobna przyczyna... to nie spędza mi snu z powiek.
 
#8 ·
Any idea why we should park outside even with the battery depleted?
Zawsze, gdy istnieje jakiekolwiek ryzyko pożaru, bez względu na to, jak małe, instrukcja dotycząca wycofania produktu z rynku nakazuje parkowanie z dala od budynków.
 
#9 ·
Na razie nic w mojej aplikacji Jeep... trzymam kciuki!

W każdym razie, mój garaż jest pełen rupieci, więc i tak parkuję go już na podjeździe...

Muszę go tylko zaparkować trochę dalej od domu! :p

Z tego, co czytałem, wygląda na to, że wysokie/wyższe temperatury mogą bardziej powodować pożary baterii? Mam nadzieję, że będąc w PNW lub w chłodniejszym klimacie, baterie nie będą tak łatwo się zwierać...
 
#33 ·
Nie pojawiał się w mojej aplikacji, dopóki się nie wylogowałem i nie zalogowałem ponownie.
Spróbuj tego, jeśli teraz nie pojawia się w twoich aplikacjach.
Dzięki za wskazówkę dotyczącą logowania i wylogowywania; zadziałała w mojej aplikacji. Teraz pojawiło się przypomnienie. Bardzo dziękuję!
 
#37 ·
Mój Wrangler z 2022 roku jest na liście. Jeszcze się nie wyświetla w aplikacji Jeep (dla mnie). Zastanawiam się, czy chcę zaryzykować i dalej ładować...
Odwołałbym się do rady Clutch Auto Deal w ich poście oraz informacji o wycofaniu z FCA i nie ładowałbym go i zaparkował na zewnątrz, bez względu na to, jak małe jest ryzyko.
 
#15 ·
Jeep ogłosił kolejne wezwanie do serwisu swoich pojazdów PHEV, Jeep Grand Cherokee i Wrangler z roczników 2022-2024. Informacje opublikowało wiele serwisów informacyjnych, mimo że Stellantis nie powiadomił właścicieli. Istnieje poważne ryzyko pożaru, tak poważne, że Jeep radzi właścicielom, cytując NHTSA: "Właściciele powinni parkować swoje pojazdy na zewnątrz i z dala od konstrukcji i innych pojazdów, dopóki ich pojazd nie zostanie naprawiony. Ponadto właściciele nie powinni ładować nienaprawionych pojazdów, ponieważ ryzyko pożaru jest wyższe w naładowanym akumulatorze, a ryzyko pożaru jest zmniejszone, gdy akumulator jest rozładowany." Szczegóły można znaleźć, wyszukując informacje NHTSA według numerów kampanii NHTSA: 24V-720 i 24E-080. Link to: Jeep Wrangler, Grand Cherokee Wezwanie do serwisu w związku z ryzykiem pożaru | NHTSA
Czas na mały wybuch gniewu. Tak, PHEV i BHEV są w powijakach rozwoju, ale wiele wezwań do serwisu Grand Cherokee 4xe w ostatnich latach to po prostu niechlujne projektowanie, jakość wykonania itp. Posiadam Jeepy, począwszy od Cherokee, od 35 lat i nigdy nie doświadczyłem takich problemów, jak te, które prześladują nowe Jeepy. Zsumowałem wszystkie problemy z wadami produkcyjnymi/wezwaniami do serwisu mojego starego Cherokee, Grand Cherokee i było ich mniej niż w nowym Grand Cherokee 4xe. Pierwszy Grand Cherokee 4xe został odkupiony po wycieku oleju w obudowie skrzyni biegów z powodu porowatości. Dealer był wspaniały we wszystkich kwestiach związanych z wezwaniami do serwisu, a Stellantis obiecał przenieść gwarancję Max z odkupionego pojazdu na nowy model. Odrzucili przeniesienie gwarancji, gdy otrzymaliśmy nowego Grand Cherokee 4xe. Stellantis przeniósł swoją obsługę klienta za granicę i nie jest tak skuteczny jak grupa krajowa. Jeep, za pośrednictwem Stellantis, szybko redefiniuje się jako producent niebezpiecznych, zawodnych Jeepów, z okropną obsługą klienta poza salonami, pomimo tego, że próbują wejść na wyższy poziom na rynku SUV-ów z Wagoneerami. Witryna Mopar, która umożliwia wyszukiwanie wezwań do serwisu za pośrednictwem numeru VIN, nie działa, przenosząc Cię z powrotem do strony zapytania bazy danych po wpisaniu numeru VIN. Użyłem strony NHTSA, za pośrednictwem VIN, aby wyszukać informacje o wezwaniach do serwisu, które, jak się wydaje, nie zostały opublikowane dla żadnych konkretnych pojazdów. To nie są tylko proste wezwania do serwisu; są to wezwania do serwisu, które mogą powodować wypadki (NHTSA 24V-132; wezwanie do serwisu śruby zaciskowej) i zagrożenie pożarowe, które może zniszczyć pojazd i wszystko, co może być zaparkowane w pobliżu. Prośba "Właściciele powinni parkować swoje pojazdy na zewnątrz i z dala od konstrukcji i innych pojazdów" jest absurdalna dla większości, chyba że mieszkasz na obszarze pustynnym, w którym w pobliżu nie ma materiałów palnych. Wezwanie do serwisu śruby zaciskowej było prawie tak samo absurdalną prośbą, zauważając, że można stracić kontrolę nad pojazdem podczas jazdy. Zasadniczo właściciele tych pojazdów mają nie do jazdy, błyszczący złom. Hej, @JeepCares! Po pierwsze, Jeep powinien naprawić stronę internetową, aby właściciele mogli wyszukiwać wezwania do serwisu. Użyliśmy trzech różnych komputerów z dwoma różnymi systemami operacyjnymi i 4 różnymi przeglądarkami, aby uzyskać dostęp do danych dotyczących wezwań do serwisu na stronie Mopar; żaden z nich nie działał. Po drugie, biorąc pod uwagę możliwe ryzyko dla mienia i życia ludzkiego, być może powiadomienie w aplikacji uratowałoby komuś życie lub mienie, dopóki pełne informacje o wezwaniu do serwisu nie zostaną zdefiniowane. Po trzecie, być może Stellantis powinien zbudować składowiska bez materiałów palnych w pobliżu, aby właściciele mogli przechowywać swoje pojazdy i płacić za wynajem podobnego pojazdu.
AKTUALIZACJA mojego GC 4xe z 2023 roku: Witryna Mopar nadal ma problem z wyszukiwaniem informacji o moim 4xe. Na podstawie komentarzy poniżej sprawdziłem stronę NHTSA, a mój pojazd jest jednym z pojazdów, które znajdują się na liście wezwań do serwisu. Teraz poniesę dodatkowe koszty paliwa i ryzyko pożaru na moim podjeździe. Zastanawiam się nad dokładnością odsetka dotkniętych pojazdów, chyba że Jeep je wszystkie sprawdza. Po skontaktowaniu się z grupą ds. wezwań do serwisu w Jeep (800-853-1403) nie mieli rozwiązania dla parkowania potencjalnego zagrożenia pożarowego w niepalnym obszarze. Nasz obszar od miesiąca zmaga się z suszą. Rozwiązaniem powinno być to, aby Jeep zapłacił dealerom za znalezienie obszaru, w którym pojazdy te mogą być zaparkowane bez potencjalnych szkód ubocznych, gdyby się zapaliły. Po rozmowie z przedstawicielem Jeepa powiedzieli, jak donosiło wiele mediów, że przeprowadzą flashowanie oprogramowania i w razie potrzeby wymienią akumulatory. Niestety, flashowanie oprogramowania nie jest gotowe do dystrybucji, według przedstawiciela. Tragiczne jest wiedzieć, że pojazd, który był świetny na długie podróże, tani w jeździe po mieście i zdolny do holowania przyczepy z wyposażeniem krajobrazowym, jest w zawieszeniu. Nadal nie widzę powiadomienia o wezwaniu do serwisu w aplikacji ani nie jest ono widoczne na stronie głównej Jeep.com; ale publikują nagrodę IIHS Top Safety Pick 2024. Ryzyko jest niskie, ale zagrożenie jest na wysokim poziomie. Może Jeep Cares może dostarczyć informacji na temat czasu trwania rozwiązania. Dzięki dla całej rodziny Jeep za wkład.
 
#16 ·
Mój Rubicon 4xe z 2023 roku jest na liście od dzisiejszego poranka.
Musiałem odwołać moją podróż na off-roadową przygodę.

W tej chwili wiem tylko, że jest to rzadkie zdarzenie i rozwiązanie nie jest w pełni znane. Czy wiemy o jakichś scenariuszach, które mogłyby potencjalnie wywołać ten pożar, abyśmy znali pewne środki ostrożności? Jak wspomniał ktoś na innym forum, nieprawidłowa/wadliwa ładowarka/ładowanie mogły się do tego przyczynić.
Nie jestem pewien, czy moje pytanie jest jasne, ale wszystko, co chciałem wiedzieć, to czy istnieją jakieś "znane" środki ostrożności lub "ulgi psychiczne", które mogę uzyskać, poza nieładowaniem i parkowaniem na zewnątrz.

Nie czułbym się komfortowo prowadząc to, dopóki nie dowiem się więcej lub nie zostanie przeprowadzony przegląd. Nie warte ryzyka dla mojej rodziny i psa.

Jeep powinien zwrócić galon benzyny z wszystkich naszych rachunków za benzynę, dopóki nie uzyskamy rozwiązania. Czy ktoś dostaje samochód zastępczy lub pożyczony od Jeepa?
 
#17 ·
Nie czułbym się komfortowo prowadząc to, dopóki nie dowiem się więcej lub nie zostanie przeprowadzony przegląd. Nie warto ryzykować dla mojej rodziny i psa.
Żeby to zilustrować, mówimy o wskaźniku awaryjności około 0,005% pojazdów, które stanęły w płomieniach, w porównaniu do tych objętych akcją serwisową (13 z około 200 000). Jesteś narażony na znacznie większe ryzyko obrażeń dla swojej rodziny po prostu prowadząc samochód.
 
#26 ·
Zadzwoniłem na linię zgłoszeń Jeepa i oto, co powiedzieli:

Nie zaleca się pełnego ładowania. W pełni naładowany akumulator jest bardziej podatny na uszkodzenia, dopóki nie zostaną wykonane czynności związane z akcją serwisową.
Tryb tylko gazowy powinien być w porządku. Ładowanie w trybie łagodnej hybrydy (podczas jazdy) 'nie powinno' wywoływać problemu.
 
#27 ·
Zadzwoniłem na linię zgłoszeń Jeepa i oto, co powiedzieli:

Nie zaleca się pełnego ładowania. W pełni naładowany akumulator jest bardziej podatny na uszkodzenia, dopóki nie zostaną wykonane czynności związane z akcją serwisową.
Tryb tylko benzyna powinien być w porządku. Ładowanie łagodnego hybrydowego (podczas jazdy) 'nie powinno' wywoływać problemu.
Czy powiedzieli ci, kiedy naprawa będzie dostępna?
 
#29 ·
Posiadamy naszego GC zaledwie od 21 miesięcy. Miał 15 wezwań do serwisu - PIĘTNAŚCIE! Mamy Jeepy od lat i nigdy nie mieliśmy tylu problemów. To wstyd i czuję się oszukany. Ten samochód ewidentnie nie był gotowy do produkcji. Pamięć foteli wciąż nie działa za każdym razem, a UConnect to żart, szkoda, że prawo dotyczące wadliwych produktów nie obejmuje zbyt wielu wezwań do serwisu. Dzięki Bogu to leasing.
 
#34 ·
Cóż. mój numer VIN Rubicon 23 znajduje się na liście wycofań NHTSA. Sprawdziłem moją aplikację Jeep i jeszcze nic. Przeszedłem do witryny MOPAR i to żart. Wycofania się zdarzają, ALE to NIE jest drobne wycofanie. Nie mogę uwierzyć, że nie otrzymamy oficjalnego powiadomienia do połowy lub końca października, a potem kto wie, jak długo będziemy musieli czekać na naprawę. Nigdy nie powinienem był zamienić mojego Wranglera z 2015 roku na to! Nigdy wcześniej nie miałem żadnych problemów z żadnym Jeepem.
 
#36 ·
Cóż. mój VIN Rubicona 23 znajduje się na liście wezwań do naprawy NHTSA. Sprawdziłem moją aplikację Jeep i jeszcze nic. Przeszedłem do witryny MOPAR i to żart. Wezwania do naprawy się zdarzają, ALE to NIE jest drobne wezwanie do naprawy. Nie mogę uwierzyć, że oficjalne powiadomienie otrzymamy dopiero w połowie lub pod koniec października, a potem kto wie, jak długo będziemy musieli czekać na naprawę. Nigdy nie powinienem był wymieniać mojego Wranglera z 2015 roku na ten! Nigdy wcześniej nie miałem żadnych problemów z żadnym Jeepem.
Przykro mi słyszeć, że jesteś objęty wezwaniem do naprawy. Zastanawiam się nad dokładnością liczby dotkniętych pojazdów. Przedstawiciel Jeepa za granicą obiecał, że dział specjalistów ds. wezwań do naprawy oddzwoni z informacjami w ciągu 24 godzin; nie oddzwonili nawet po 45 godzinach. Zgodnie z obietnicą skontaktowałem się z działem ochrony konsumentów naszego prokuratora generalnego po 24 godzinach oczekiwania na oddzwonienie. Ponownie skontaktowałem się z przedstawicielami Jeepa ds. wezwań do naprawy i udało jej się ujawnić, że żaden z pojazdów, które stanęły w płomieniach, nie był prowadzony, jeśli ufasz FCA. Powiedziała, że w ich systemie nie ma adnotacji "Stop Drive", cokolwiek to znaczy, mimo że wezwanie do naprawy mówi, że może to nastąpić podczas jazdy lub postoju. Nie podejmuję żadnego ryzyka, ponieważ gdybym nim jeździł, gdzie można by zaparkować i nie narażać się na uszkodzenie mienia lub obrażenia ciała? Pewnego razu widziałem miejsce przy US route 95 poza Boulder City w stanie Nevada, które może być bezpiecznym miejscem do zaparkowania. Grupa specjalistów ds. wezwań do naprawy powinna zadzwonić w ciągu 24 godzin od mojego ostatniego telefonu. Jeśli zdecydują się nie dzwonić do 6 października (mogą nie pracować w weekendy....), skontaktuję się z NHTSA, aby dalej zdefiniować "z dala od konstrukcji lub innych pojazdów". Bardzo dziękuję za udział! Rodzina Jeepa to wspaniała grupa. Przynajmniej grupa Jeep Cares odpowiedziała na prywatną wiadomość.
 
#42 ·
Mój '23 Wrangler Sahara 4xe był na liście NHTSA. Mam wizytę, aby zostawić go w lokalnym salonie Jeepa w poniedziałek rano. Nigdy nie miałem żadnych problemów z pojazdem, zobaczymy, jak długo tam postoi.
Ciekawe, co zamierzają w tej chwili zrobić? Mój również jest na liście na stronie Mopar, ale jest tam również napisane, że części nie są jeszcze dostępne.
 
#41 ·
Dlaczego tak wiele osób jest złych na JEEP (Stellantis), skoro to NIE JEST ICH produkt, ale dostawcy? Nie wiesz, czego nie wiesz, a Stellantis nie wiedział, że Samsung nie wyciągnął wniosków z dramatu Note 7 / Galaxy S 7 z 2016 roku.
Producent OEM jest w 100% odpowiedzialny za jakość części swoich dostawców. Określają lub zatwierdzają wszystkie środki kontroli jakości u dostawców i oczywiście podejmują decyzję, czy dana część zostanie użyta w ich samochodach.
 
#46 ·
Myślę, że mój GC z 2023 roku mieści się w tym okresie, ale jak dotąd ani moja aplikacja Jeep, ani Mopar.com nie powiadomiły mnie o żadnych akcjach serwisowych dotyczących akumulatorów. Czy to oznacza, że uniknąłem kuli? A może po prostu powiadomienia są opóźnione?
Kilku z nas musiało się wylogować, a następnie ponownie zalogować do naszej aplikacji Jeep, aby to się pojawiło.

Wyszukiwanie numeru VIN w NHTSA wydaje się być najdokładniejszym/najłatwiejszym sposobem sprawdzenia.
 
#47 ·
W każdym razie, to nie tak, że Jeep ma już na to rozwiązanie... więc nie będę się tym zbytnio martwić. Nadal będę używać mojego Jeepa jak zwykle... Zazwyczaj i tak parkuję go na zewnątrz na podjeździe, ponieważ mój garaż jest pełen rzeczy! :p Główną rzeczą, którą teraz robię inaczej, to parkuję mojego Jeepa trochę dalej od domu i nie parkuję niczego innego obok niego. Mam nadzieję, że nic złego się nie stanie.
 
#49 ·
Jestem jednym z tych, którzy otrzymali wiadomość tuż przed podróżą i musieli wziąć inny samochód. Ale szczerze mówiąc, to nie z powodu tego wezwania do serwisu, ale dlatego, że widzę również wyciek ze środka samochodu, o którym pisałem, ale nie otrzymałem żadnych informacji zwrotnych.
 
#51 ·
Cóż, chyba jestem jednym ze szczęśliwców. Mój numer VIN znajduje się na liście wezwań do naprawy NHTSA. Niedawno kupiłem '22 GC 4xe 30 sierpnia. W ciągu kilku tygodni zacząłem otrzymywać ostrzeżenie "Service Charging System" i od tego czasu nie mogę ładować akumulatorów za pomocą wtyczki (z powodzeniem ładowałem za pomocą ładowarki Level 1, która jest dostarczana z pojazdem, oraz wielu ładowarek Level 2 w moim kompleksie biurowym. Oddaję go do serwisu u dealera Jeepa jeszcze dziś (po 3 tygodniach oczekiwania na to spotkanie) i poruszę kwestię, że mój pojazd znajduje się na liście wezwań do naprawy. Zdam relację z informacjami zwrotnymi lub rozwiązaniem dealera.
 
#52 ·
Cóż, chyba jestem jednym ze szczęśliwców. Mój numer VIN jest wymieniony na liście wycofań NHTSA. Niedawno kupiłem '22 GC 4xe 30 sierpnia. W ciągu kilku tygodni zacząłem otrzymywać ostrzeżenie "Service Charging System" i od tego czasu nie mogę ładować akumulatorów przez wtyczkę (z powodzeniem ładowałem za pomocą ładowarki Level 1, która jest dostarczana z pojazdem i wieloma ładowarkami Level 2 w moim kompleksie biurowym. Oddaję go do serwisu u dealera Jeepa dzisiaj (po tym, jak musiałem czekać 3 tygodnie na to spotkanie) i poruszę kwestię, że mój pojazd znajduje się na liście wycofań. Zdam relację z informacjami zwrotnymi lub naprawą dealera.
Zadzwoniłem do mojego dealera, aby umówić się na naprawę, ale jeszcze jej nie otrzymali. Powiedzieli mi, żebym dzwonił raz w tygodniu, aby sprawdzić, czy naprawa jest już dostępna. Co za ból w dupie.