Jeep Wrangler 4xe Forum banner
21 - 37 of 41 Posts
Dit is me een keer overkomen nadat ik mijn 2023 4xe Wrangler had. Misschien is het verschil dat ik op de snelweg reed toen het gebeurde. Het was een risico om te rijden, dus stopte ik met rijden totdat ik een antwoord had. Ik heb geen terugroepingsberichten ontvangen en ook nooit ontvangen, maar ik las destijds ergens dat het een bekend softwareprobleem was. Heb een software-upgrade gekregen en het is niet meer gebeurd. Dat is ongeveer 10 maanden geleden.

Ik denk dat de grote vraag zou moeten zijn: “Is de dealer vergeten de aftapplug of een slang vast te draaien tijdens een inspectie?” Of hebben ze een fitting geraakt of uitgerekt toen ze de treeplanken monteerden? Als dat gebeurd is, zullen ze het natuurlijk niet toegeven.

Is me overkomen. Het voertuig dacht dat ik aan het slingeren was en sloot zich af. Mijn probleem bleek een kapotte kabelboom te zijn. Jeep had geen vervangend onderdeel en kocht uiteindelijk mijn voertuig terug. Het kostte 6 maanden vechten met FCA-vertegenwoordigers voordat ze het voertuig terugkochten.

Mijn man reed over de snelweg en zijn 2024 jeep 4xe sloeg af! Godzijdank is hij in orde en heeft hij niet gek gereden met 80 mph. Is dit iemand overkomen? Aan wie moeten we dit melden, want dit is een groot veiligheidsprobleem en een fout in hun voertuig.
Ik had mijn 2024 jeep wrangler 4xe s een paar maanden, hij begon uit te vallen bij stoplichten. Anyway lange versie kort. De transmissie was niet goed.

Hallo allemaal,
Vandaag was zo eng. Ik reed vandaag met mijn beauty 2024 4XE naar mijn werk. Gestopt bij een rood stoplicht op een snelweg van 90 km/u en ze viel uit. De rij-indicator op het dashboard begon te knipperen ("D") en niets ging meer. In de parkeerstand gezet (terwijl het stoplicht nog rood was) "Transmissie service" verscheen op het dashboard, ik deed onmiddellijk de alarmlichten aan. Probeerden haar weer in de Drive te zetten, lukte niet; ze zat vast in de parkeerstand. Het licht sprong op groen... Ik kon het voertuig niet in de neutraalstand zetten om van de snelweg af te rollen!
Het stoplicht sprong 3 keer van groen naar rood terwijl ik de langzame rijstrook blokkeerde (zo gênant). Herinnerde me dat het een computer is en deed een harde shutdown (d.w.z. het voertuig volledig uitschakelen en 30 seconden wachten). Haar weer aangezet en kon zonder problemen wegrijden. Voertuig heeft 2k - dat is alles! Haar naar de dealer laten slepen en wacht op diagnose. Dit was zo'n puinhoop en ik was doodsbang dat ik geramd zou worden terwijl ik als een eend bij het stoplicht zat.

Hallo, ik heb mijn Jeep 2024 4xe een paar maanden en pas 2000 mijl. De mijne deed hetzelfde toen ik stopte. Na wat testen was de transmissie niet goed. Heb hem vervangen en sindsdien is het goed. Succes.

Hoi allemaal,
Vandaag was zo eng. Ik reed vandaag met mijn mooie 2024 4XE naar mijn werk. Gestopt bij een rood stoplicht op een snelweg van 90 km/u en ze viel uit. Het controlelampje voor de aandrijving op het dashboard begon te knipperen ("D") en er gebeurde niets. In de parkeerstand gezet (terwijl het stoplicht nog rood was) "Transmissie service" verscheen op het dashboard, ik deed onmiddellijk de alarmlichten aan. Probeerden haar weer in de Drive te zetten, lukte niet; ze zat vast in de parkeerstand. Het licht sprong op groen... Ik kon het voertuig niet in de neutraalstand zetten om te proberen van de snelweg af te rollen!
Het stoplicht sprong 3 keer van groen naar rood terwijl ik de langzame rijstrook blokkeerde (zo gênant). Herinnerde me dat het een computer is en deed een harde shutdown (d.w.z. het voertuig volledig uitschakelen en 30 seconden wachten). Haar weer aangezet en kon zonder problemen wegrijden. Voertuig heeft 2k - dat is alles! Haar naar de dealer laten slepen en wacht op diagnose. Dit was zo'n puinhoop en ik was doodsbang dat ik geramd zou worden terwijl ik als een eend bij het stoplicht zat.
Dat moet erg stressvol zijn geweest. Houd ons op de hoogte.

Ik heb een maand geleden een 2024 Jeep Wrangler 4xe geleased en hij valt constant uit midden op de weg, ongeveer 10-15 keer per dag! Hij is al twee keer naar de dealer geweest en ze zeiden dat er geen waarschuwingen zijn, dus het is in orde. Het is niet in orde! Ik heb het al gemeld bij NHTSA, nog andere suggesties?
Klinkt alsof het zo werkt als je deur op een kier staat. Kijk op het dashboard of er een deuraanduiding is. Ik zou misschien proberen de deurkabeltjes los te koppelen voor een ritje.

Mijn man reed over de snelweg en zijn 2024 jeep 4xe sloeg af! Godzijdank is hij in orde en heeft hij niet gek gereden met 80 mph. Is dit iemand overkomen? Aan wie moeten we dit melden, want dit is een groot veiligheidsprobleem en een fout in hun voertuig.
Dit is mij 3 keer overkomen met mijn 2023 GC 4xe Overland. Heb hem naar de garage gebracht en ze hebben er een paar dagen mee gereden, en het is hen niet overkomen. Dus geen antwoord erop.

Ik heb onlangs een Jeep Wrangler Sport uit 2013 gekocht en hij doet precies hetzelfde. Hij valt willekeurig uit, maar start na ongeveer 10 minuten weer op. Ik heb hem naar de dealer gebracht en ze zeiden dat het het Evap-systeem was. Dus daar heb ik voor gezorgd. Een paar dagen later gebeurde hetzelfde. Ik denk dat het niet het Evap-systeem was.

Ik heb onlangs een 2013 Jeep Wrangler Sport gekocht en hij doet precies hetzelfde. Hij valt willekeurig uit, maar start na ongeveer 10 minuten weer. Ik bracht hem naar de dealer en ze zeiden dat het het Evap-systeem was. Dus daar heb ik voor gezorgd. Een paar dagen later gebeurde hetzelfde. Ik denk dat het niet het Evap-systeem was.
Hoewel dit niet het juiste forum ervoor is (het is gericht op de nieuwere hybride Jeeps), klinken de symptomen voor mij als een krukaspositiesensor - als ze slecht beginnen te worden, ervaren ze een intermitterende thermische storing; de 10 minuten afkoelen is alles wat hij nodig heeft om weer binnen de specificaties te komen. Het is een probleem bij Jeeps sinds de 4.0 in de late jaren 80, maar garages lijken het nooit correct te diagnosticeren.

Had precies dit probleem, behalve dat mijn auto niet remde. Ik reed en moest uitrollen tot ik kon stoppen voordat ik hem in de parkeerstand kon zetten. Afschuwelijk. Het is een week geleden en ze vertelden me dat het nog 3 weken duurt voordat ik een diagnose krijg.

Mijn Grand Cherokee Altitude uit 2024 is 3 keer onderhouden voor het afslaan en is steeds erger geworden. Wordt momenteel gesleept en we beschouwen het als een citroen. Mijn vraag is of dit een probleem is gebleven bij de modellen van 2025? Ik vond hem erg leuk... behalve dan dat hij afsloeg tijdens het rijden met mijn kinderen in de auto! Maar wil ik een 2025? Ik weet op dit moment niet eens zeker wat mijn opties zijn en probeer dat nu te onderzoeken.

Mijn Grand Cherokee Altitude uit 2024 is 3 keer onderhouden voor het afslaande probleem en het is steeds erger geworden. Momenteel wordt hij gesleept en we beschouwen het als een citroen. Mijn vraag is of dit een probleem is gebleven bij de modellen van 2025? Ik vond hem echt leuk... behalve dan dat hij afsloeg tijdens het rijden met mijn kinderen in de auto! Maar wil ik een 2025? Ik weet niet eens zeker wat mijn opties zijn op dit moment en probeer dat nu te onderzoeken.
Ik heb een 2025 GCxe en hij heeft dit één keer bij mij gedaan, minder dan 3.000 mijl op de teller. Het was afschuwelijk, ik had ook mijn kinderen in de auto. Hij heeft 3 weken in de garage gestaan, alleen om me te vertellen dat "er niets mis is met de auto, maar we hebben de batterij vervangen voor het geval dat". Persoonlijk zou ik niet aanraden om een 2025-model te nemen. Het lijkt erop dat Jeep weet dat er een probleem is, maar er geen verantwoordelijkheid voor wil nemen. Ik zal hem als een citroen claimen als het weer gebeurt.

21 - 37 of 41 Posts