Jeep Wrangler 4xe Forum banner
161 - 180 of 188 Posts
Mensen, ik heb een 23 High Altitude, en nadat ik hem had gekregen, heb ik er meteen 275/70r18 Wildpeaks op wintervelgen op gezet. Ik vraag me af of iemand advies kan geven over de voor- en nadelen van het gebruik van 275/60r20 of 286/60r20 op de standaard wielen voor de zomer. Ik twijfel tussen de twee, maar hoe dan ook worden het de Falken Wildpeaks, want ik gebruik ze al een paar jaar en andere die ik heb gehad, kunnen er niet aan tippen.

33 MT's achter en Sahara op de vooras. Halverwege mijn periodieke wiel/bandenwissel dacht ik dat ik een vergelijking zou maken. Maak je geen zorgen, de kleine standaard ondersteunt in het proces niet echt veel.

Nieuw in de groep… Heb een maand geleden mijn 23' Sahara 4xe opgehaald. Een deal gevonden voor een set 392 takeoffs en moest ze verwisselen. Ik ben dol op het uiterlijk van beide wielen en ben bijna voor de standaard wielen en grotere banden gegaan, maar de deal voor de 392 set was moeilijk te weerstaan. Houd voorlopig beide sets. Ik heb de dealer ook de zilveren grille en mistlampafwerking laten vervangen door satijnzwart. *Het enige wat nog overblijft is om de 4xe spatbordbadges te vervangen door de matzwarte Willy's-badges.

View attachment 9345
View attachment 9344
View attachment 9343
Welke maat hebben je banden?

Heb de Duelers 38k gereden - ze waren dood. Heb vandaag de Falken Wildpeaks AT 275 60 r20's gekregen. Zoals anderen al zeiden - de rit is veel soepeler dan standaard. Het geluid van de weg lijkt hetzelfde, maar de toonhoogte is iets hoger. Als ik een verandering in het brandstofverbruik opmerk, zal ik dat laten weten. Zeer tevreden met de verandering - Jeep voelt ook stabieler aan op de weg. De inch lift is zeer merkbaar. Sterk aanbevolen als je in de markt bent.

Ik heb net een 2024 / 4xe opgehaald. Ik wil wielen kopen, maar me is verteld dat de grote, dikke wielen niet goed zullen werken. Kan iemand me een beetje informeren?

Ga 285/70r17 toevoegen op mijn 2024 Sport 4xe......... Binnenkort foto's

Ik heb net een 2024 / 4xe opgehaald. Ik wil wielen kopen, maar me is verteld dat de grote dikke wielen niet goed zullen werken. Kan iemand me een beetje informeren?
Blijf hier vragen stellen. Hangt af van het model, want Rubicon biedt wat meer ruimte dan bijvoorbeeld de Sport vanwege de ophanging, als ik het hier correct heb gelezen.
Mijn 21 JLURe heeft 185/70/17 op standaard velgen met de 33” KO2s. Ter vergelijking: u moet zich bewust zijn van die verschillen.

Ik heb net een 2024 / 4xe opgehaald. Ik wil wielen kopen, maar me werd verteld dat de grote dikke wielen niet goed zullen werken. Kan iemand me een beetje uitleg geven?
Begin hier. QUICK & SIMPLE Explanation! Wheel Offset & Backspacing Explained (youtube.com). De volgende stap is om te leren wat je huidige breedte / offset / backspacing momenteel is. Als je standaard hebt en bredere banden wilt, zul je waarschijnlijk andere wielen moeten kopen. Hier is een goede discussie over bandenmaten. Tire Sizes Explained! (youtube.com). Als je veel breder wilt gaan dan 285, heb je waarschijnlijk nieuwe wielen nodig.

Hier zijn ze, 285/70r17 met -6 offset

• Like
Reactions: Duca503 and BBJ
161 - 180 of 188 Posts