Heeft iemand grotere banden op zijn standaard 4xe? Ik denk erover om 33" banden te nemen in de standaard 20" velgen. Plaats wat foto's en specificaties en laat me weten of het wrijvingsvrij is.
👍 dat is wat ik er nu op heb in 18's, maar ik ben erg in de verleiding om iets groter te gaan op de 20's, gewoon benieuwd of er iemand met de 285's rijdtI went with the 275’s in the Wildpeaks and live them! Run’em year around in OR.
Moest je een lift toevoegen? Wrijft het helemaal zonder lift?View attachment 7134
33x12.50x20
Hoe heb je de grille-inlaten en de koplampomlijsting zwart gekregen? Komen die niet standaard zilver op de Sahara?
Mopar verkoopt het. De JT past op de 4xe Wrangler.Hoe heb je de grille-inzetstukken en de koplampomranding zwart gekregen? Komen die niet standaard zilver op de Sahara?
Bedankt!Mopar verkoopt het. De JT past op de 4xe Wrangler.
Mopar 6KM36TZZAA Grille Trim Kit voor 20-21 Jeep Wrangler JL met Trail Camera en Gladiator JT
Welke maat hebben je banden?Nieuw in de groep… Heb een maand geleden mijn 23' Sahara 4xe opgehaald. Een deal gevonden voor een set 392 takeoffs en moest ze verwisselen. Ik ben dol op het uiterlijk van beide wielen en ben bijna voor de standaard wielen en grotere banden gegaan, maar de deal voor de 392 set was moeilijk te weerstaan. Houd voorlopig beide sets. Ik heb de dealer ook de zilveren grille en mistlampafwerking laten vervangen door satijnzwart. *Het enige wat nog overblijft is om de 4xe spatbordbadges te vervangen door de matzwarte Willy's-badges.
View attachment 9345
View attachment 9344
View attachment 9343
Een lift?33x12.5 op de standaard 20” velgen. Toto All Terrain Extreme! Rijdt geweldig!
Welke bandenmaat?
Blijf hier vragen stellen. Hangt af van het model, want Rubicon biedt wat meer ruimte dan bijvoorbeeld de Sport vanwege de ophanging, als ik het hier correct heb gelezen.Ik heb net een 2024 / 4xe opgehaald. Ik wil wielen kopen, maar me is verteld dat de grote dikke wielen niet goed zullen werken. Kan iemand me een beetje informeren?
Begin hier. QUICK & SIMPLE Explanation! Wheel Offset & Backspacing Explained (youtube.com). De volgende stap is om te leren wat je huidige breedte / offset / backspacing momenteel is. Als je standaard hebt en bredere banden wilt, zul je waarschijnlijk andere wielen moeten kopen. Hier is een goede discussie over bandenmaten. Tire Sizes Explained! (youtube.com). Als je veel breder wilt gaan dan 285, heb je waarschijnlijk nieuwe wielen nodig.Ik heb net een 2024 / 4xe opgehaald. Ik wil wielen kopen, maar me werd verteld dat de grote dikke wielen niet goed zullen werken. Kan iemand me een beetje uitleg geven?