Jeep Wrangler 4xe Forum banner
181 - 188 of 188 Posts
Ik heb een set Rubicon 4XE take-offs gekocht, BF Goodrich KO2 288/70/R17 - 33". Ik heb mijn Jeep nog niet verhoogd....maar geen problemen. Naar mijn mening zien ze er geweldig uit, rijden ze geweldig op de weg en zullen ze een enorme verbetering op de trail zijn. View attachment 7167 View attachment 7168
Deze zien er erg cool uit! Ik ben ook van plan om Rubi Take-offs te kopen voor mijn Sahara 4XE. Geen lifting en offset, ja? Heb je überhaupt problemen met wrijven? Bedankt!

Nieuw in de groep… Heb een maand geleden mijn 23' Sahara 4xe opgehaald. Een deal gevonden voor een set 392 takeoffs en moest ze vervangen. Ik ben dol op de look van beide wielen en ben bijna voor de standaard wielen en grotere banden gegaan, maar de deal voor de 392 set was moeilijk te weerstaan. Houd voorlopig beide sets. Ik heb de dealer ook de zilveren grille en mistlampafwerking laten vervangen door satijnzwart. *Het enige wat nog overblijft is om de 4xe spatbordbadges te vervangen door de matzwarte Willy's-badges.

View attachment 9345
View attachment 9344
View attachment 9343
Zowel de wielen als de zwarte grille en mistlampafwerking zien er geweldig uit. Ik heb een vraag over het aanlopen. Heb je bij het wisselen naar 392 wielen een lift en/of offset gedaan? Ik ben van plan mijn Sahara 4xe wielen te wisselen naar Rubicon takeoffs en probeer informatie te verzamelen van mensen die de swap al hebben gedaan van OEM Rubicon of 392 wielen. Bedankt!

Allereerst bedankt aan iedereen. Ik heb hier veel onderzoek gedaan voordat ik besloot hoe ik de wielen/banden van mijn 2024 Sport S 4xe moest upgraden, en jullie inzichten waren van onschatbare waarde. Uiteindelijk vond ik een man in de buurt die takeoffs verkoopt, en hij had een set 285/70r17 BFG KO2's met wielen die van een 2024 Willy's 4xe waren gehaald, compleet met de blauwe Jeep-naafdoppen. Ik ben blij met het resultaat.

M/T LT 295/70-R17 De specificaties zeggen 33,6 inch, maar meten ongeveer 33X10. Mijn kilometerstand ging behoorlijk achteruit, en op de stalen velgen met -12 backspace en 45 psi lucht voelen ze altijd ongebalanceerd aan. Ik heb zelfs de bandenmaat in de CPU veranderd, waarvoor Stelantis je de beveiliging laat omzeilen (dit zou een simpele instelling moeten zijn voor een jeep). Koop misschien later wat aluminium velgen. 2024 sport 4xE standaard ophanging en nu schuurt het.
Image

Image

181 - 188 of 188 Posts