Jeep Wrangler 4xe Forum banner
421 - 440 of 462 Posts
następnie test jazdy z prędkością od 25 do 50 mil na godzinę
Żeby powtórzyć dla wszystkich, którzy to czytają, test cyklu jazdy musi być przeprowadzony. Nie ma opcji, aby dealer tego nie zrobił, ponieważ kod się nie pojawił itp. Było kilku dealerów twierdzących, że nie muszą wykonywać tego testu. Jeśli Twój dealer to twierdzi, to się myli i należy powiadomić Jeepa. Najłatwiejszym sposobem przekazania tych informacji konkretnej osobie, która je śledzi, jest skontaktowanie się z Blairem @JeepCares na Facebooku.
 
Aktualizacja bezprzewodowa dla mojego JEEP GRAND CHEROKEE TRAILHAWK 4XE z 2023 roku?

A co z testem drogowym? Czy ktoś jeszcze to dostaje dla Jeep Grand Cherokee na stronie nhtsa?

View attachment 14396
Wielu z nas otrzymuje to powiadomienie, ale ogólny konsensus jest taki, że jest ono niedokładne. Nie słyszałem o nikim, kto faktycznie ma aktualizację oprogramowania.
 
Chcę tylko przypomnieć wszystkim, którzy to czytają, że test cyklu jazdy musi być przeprowadzony. Dealer nie ma możliwości, aby tego nie zrobić, ponieważ kod się nie pojawił itp. Niektórzy dealerzy twierdzili, że nie muszą wykonywać tego testu. Jeśli Twój dealer tak twierdzi, to się myli i należy powiadomić Jeepa. Najłatwiejszym sposobem przekazania tych informacji konkretnej osobie, która je śledzi, jest skontaktowanie się z Blairem @JeepCares na Facebooku.
Mam 24 GC Overland 4Xe zbudowany 7/23. O ile wiem, mój samochód nie miał akcji serwisowej dotyczącej akumulatora. Czy mogę założyć, że ten problem został naprawiony w modelach 2024? Dave
 
  • Like
Reactions: wrh3
Czy mogę założyć, że ten problem został poprawiony w modelach z 2024 roku?
Nie do końca. Nie dotyczy to niczego wyprodukowanego po 23.11. W przypadku rzeczy wyprodukowanych między 4/23 a 11/23 zależy to od tego, kiedy sama bateria została wyprodukowana.

Zasadniczo, większość modeli z 24 roku tego nie potrzebuje, ale niektóre tak.
 
Nie do końca. Nie dotyczy to niczego wyprodukowanego po 23.11. W przypadku rzeczy wyprodukowanych między 23.04 a 23.11 zależy to od tego, kiedy sama bateria została wyprodukowana.

Zasadniczo, większość 24 nie potrzebuje tego, ale niektóre tak.
Dzięki, Jeśli mój numer VIN z 2024 roku nie znajduje się na liście wezwań do naprawy, czy mogę przestać się tym martwić, czy też może on zostać później dodany do listy wezwań do naprawy? Dave
 
Dzięki, Jeśli mój numer VIN z 2024 roku nie znajduje się na liście wezwań do naprawy, czy mogę przestać się tym martwić, czy też może on zostać później dodany do listy wezwań do naprawy? Dave
Oba? :)

Data produkcji mojego Wranglera z 2024 roku jest tuż przy granicy, ale nie został on wezwany do naprawy. Mogą odkryć jutro, że ich lista wadliwych partii jest niedokładna i mogę otrzymać zawiadomienie o wezwaniu do naprawy. Ale nie ma sensu się tym martwić; zawsze prawdą jest, że mogą odkryć coś, co spowoduje wezwanie mojego Jeepa do naprawy.
 
Żeby powtórzyć dla wszystkich, którzy to czytają, test cyklu jazdy musi być przeprowadzony. Nie ma opcji, żeby dealer tego nie zrobił, ponieważ kod się nie pojawił itp. Byli dealerzy, którzy twierdzili, że nie muszą robić tego testu. Jeśli twój dealer to twierdzi, to się myli i Jeep musi zostać powiadomiony. Najłatwiejszym sposobem, żeby przekazać te informacje konkretnej osobie, która to śledzi, jest skontaktowanie się z Blairem @JeepCares na Facebooku.
A @JeepCares zrobi to, co zawsze robi... nic. Nada.
 
A @JeepCares zrobi to, co zawsze... nic. Nada.
W tym konkretnym przypadku skontaktowanie się z Blairem w sprawie tego problemu skłoniło wielu dealerów do poprawnego wykonania wezwania do naprawy.

Tak, to ogromny ból, żeby spróbować skontaktować się z konkretną osobą.
 
U mnie to samo. Otrzymałem e-maile, że karty zostały zatwierdzone, a e-mail uzupełniający powinien nadejść w ciągu dwóch tygodni z linkiem do pobrania kart. Po dwóch tygodniach napisałem, żeby zapytać, co się dzieje, a oni zadzwonili, mówiąc, że jeszcze jeden lub dwa dni. To było tydzień temu (westchnienie).
Czy kiedykolwiek go otrzymałeś? Jestem w tej samej łodzi. Dzięki
 
Tak, po prostu naładuj go do pełna i zobacz, ile mil możesz przejechać. Zmiany wysokości mogą również wpływać na nasz zasięg... więc spróbuj zrobić podróż w obie strony tą samą trasą, w ten sposób wszystkie zmiany wysokości mogą zostać zignorowane.

Kiedy jestem w pełni naładowany i parkuję na zewnątrz, zimą zwykle pokazuje około 22 mil zasięgu. Gdy wszystko się nagrzewa, kalkulator zasięgu może czasami podbić tę liczbę. Nasz Jeep zwykle może przejechać 20 mil bez większego problemu... Latem możemy przejechać rzeczywistą odległość 25 mil, ponieważ myślę, że ogrzewanie zużywa dużo energii z akumulatora zimą...

W każdym razie, jeśli możesz przejechać około 20 mil na pełnym naładowaniu, uznałbym to za tak dobre jak moje! ;) Powodzenia!
Miałem serwis przywołania 95b. Uzyskałem 20 mil zasięgu na baterii w moim rubiconie 4xe 2022. To było oglądanie światełek bożonarodzeniowych przez osiedla. Komputer początkowo pokazywał 22. Wydajność jest podobna do tej sprzed przywołania. Zamierzam założyć jakieś ustawienia kół ulicznych, ponownie skalibrować komputer dla mniejszych kół i zobaczyć, jak mi pójdzie.
 
W tym konkretnym przypadku skontaktowanie się z Blairem w sprawie tego problemu skłoniło wielu dealerów do poprawnego wykonania wezwania do naprawy.

Tak, to ogromny ból, żeby próbować skontaktować się z konkretną osobą.
Co to mówi o tym, jak źle prowadzona jest firma, że trzeba rozmawiać z "jedną" osobą, żeby coś takiego załatwić?
 
Wczoraj wykonałem pracę 95B. Zdałem test cyklu jazdy. Odebrałem go dzisiaj, jeździ jak dawniej, jak dotąd żadnych zauważalnych zmian. Dokumenty stwierdzają aktualizacje oprogramowania IDCM, PCM i TCM. Ekran informacji o pojeździe nadal wyświetla wersję FCA-MY24.U29.42. Z powrotem w garażu, ładuje się. Dobrze, że to zostało rozwiązane.
 
421 - 440 of 462 Posts