Deze peiling opzetten.
Ik heb het gevoel dat dit te wijten moet zijn aan een partij kromme transmissiebehuizingen of zoietsFirst time pan gasket was replaced. Now a hundred miles or so later, it's leaking again.
Er kan veel kromtrekken gebeuren na het bewerken, afhankelijk van hoe de spanningsvrijmaking is behandeld, enz.Wat eng zou zijn, zo niet bijna onmogelijk, want ze werden, althans vóór dit specifieke model, gegoten en vervolgens bewerkt.
Zit het helemaal over de dwarsbalk van de bodemplaat, zoals op de foto's die ik van de mijne heb gestuurd?Ik ben hier ook een tijdje geleden een draad over begonnen. Heb net mijn Jeep teruggekregen nadat de transmissie is vervangen en… hij lekt alweer. Ik hoop dat het gewoon wat overtollige vloeistof is van de installatie of iets dergelijks, maar zo niet, dan breng ik hem voor de derde keer naar de garage voor de transmissie.
Deze string bijwerkenNog steeds geen nieuws sinds 28/6 - alleen dat ze proberen een STAR-zaak te openen.
Ik zou een zaak openen bij Jeep Cares. Deze transmissielekkage is uit de hand gelopen.Ik belde om een afspraak te maken voor onze JLU vandaag - kan het pas op 23 augustus krijgen, dus zal een maand lang niets weten. Duurt zo lang om er zelfs maar in te komen om ernaar te laten kijken. Ik heb vandaag een stuk karton eronder gelegd om de vloeistof van de garagevloer te houden.
Ik ben het ermee eens. Ik heb dat gepost met een beetje sarcasme in gedachten, als dat het juiste woord ervoor is. Ik dacht - "ja, toch, zeker...."Voor hoeveel mensen is de pakking vervangen en is het probleem niet opgelost, het lijkt er zeker op dat het meer is dan een pakkingprobleem.
Ik ga ze de carterpan laten doen en van daaruit verder gaan. Als het weer lekt, neem ik contact op met de klantenservice van Jeep (of JeepCares) en begin ik iets met hen VOORDAT ik contact opneem met de dealer.Ze hebben de carterpan van de onze vervangen. Het lekte nog steeds. Het moet een soort bewerkingsprobleem zijn. Ze laten je hetzelfde proces doorlopen als wij.
Nu, 10 weken later, zijn ze van plan om de transmissievervanging deze week af te ronden.
Je zou een zaak moeten openen bij Jeep Cares en eisen dat je wordt doorverwezen naar de afdeling klantenbinding. Ze zouden je hiervoor moeten compenseren. We zijn op het punt aangekomen dat we ofwel compensatie accepteren of dat ze het terugkopen.
Is het ooit gerepareerd? Ik heb de mijne voor Thanksgiving afgeleverd vanwege een lekkage. Ze zeiden dat ze een nieuwe transmissiecarter en pakking hadden besteld, maar geen ETA van levering van onderdelen. Ik heb online gekeken en zie ze beschikbaar bij meerdere onderdelenleveranciers.30 augustus - ze zijn nog steeds met de onze bezig...... geen woord over wanneer we hem terugkrijgen. Geen woord van de dealer.
Wat is er uiteindelijk met de jouwe gebeurd?Net onze 2021 4xe binnengebracht voor dezelfde transmissielekkage. Kreeg te horen dat ze een nieuw transmissiecarter hadden besteld, omdat het origineel een fabricagefout had. Zou er morgen moeten zijn en gerepareerd worden. Zal dit bericht op de hoogte houden van de resultaten. Heeft pas 6.200 mijl op de teller staan…
Ja, maar Jeep staat eerst op andere dingen. Je kunt niet zomaar met een lekkage binnenkomen en zeggen: "Ik wil dat mijn transmissie wordt vervangen". Zo werkt het niet. Ze zullen aandringen op een pakking, dan op de pan en pakking, en van daaruit verder gaan. Sommigen slaan misschien het pakking-gedeelte over en gaan rechtstreeks naar de pan en pakking. Ze willen geen transmissie van duizenden euro's vervangen als er nog steeds een kans is op een lekkende pakking.Voor iedereen die deze lekkages heeft, moeten allemaal de transmissie laten vervangen. De transmissiebehuizing is defect en poreus, waardoor vloeistof direct door het metaal lekt.