Ik overwoog een paar verschillende EV's te leasen om de $ 7.500 te vangen, maar hun money factors zijn nu belachelijk en maken het voordeel van de $ 7.500 teniet als ze tot het einde van de looptijd worden aangehouden.
Ik ontdek uit veel berichten dat de belastingvoordelen van $ 7500 een zeer dure functie is die 100% afschrijving bij de deur beloont. De realiteit van 4Xe-wederverkoop zal meer dan de illusie van gekocht vermogen aan de voorkant absorberen.
Ik denk niet dat ik ooit een nieuwe auto heb gekocht die op een gegeven moment geen paar terugroepacties had
Dankzij uitgebreid onderzoek van mijn kant; het kopen van wat ik van plan ben te houden, zodat ik toekomstige middelen voor andere dingen kan gebruiken; nooit zo'n haast hebben om iets te kopen dat iemand mij wil verkopen in plaats van precies wat ik wil kopen; het vermijden van markten die in het voordeel van de verkoper zijn; altijd scepsis toepassen als eerste benadering voordat ik onderhandelingen aanga; erkennen dat gespaard contant geld uit inkomsten waardevoller is dan krediet op basis van toekomstig optimisme; Ik heb me nog nooit in een positie bevonden waarin ik kostbare tijd moest verspillen aan het omgaan met terugroepacties van defecte producten als gevolg van het negeren van bovenstaande benchmarks. Het accepteren van vroegtijdige, ongeteste, onbetwiste technologie als een standaard die moet worden getolereerd, verwacht en erger nog, tegen een offerprijs moet worden gekocht, is louter waanzin.
het is nooit leuk om iets te kopen en het werkt niet zoals je zou verwachten, vooral niet voor $ 71.000.
De reden dat ik contant heb betaald, is omdat ik met de hoge rentetarieven mijn zuurverdiende geld niet wil weggeven.
Nu moet je aan die redenering toevoegen dat er genoeg early adopters zijn die bereid zijn hun ervaringen door te geven, zodat je de meest intelligente beslissing kunt nemen om te voorkomen wat je meemaakt. Wees nooit gehaast om het volgende glimmende ding te kopen. Laat anderen met meer geld het voor je doen. Als je goed onderzoek had gedaan, had je ontdekt dat er drie conglomeraten geleden een superieur 4Xe Wrangler-prototype werd tentoongesteld in 2008 als rechtvaardiging en stimulans om de overheid te bewegen Daimler/Chrysler te redden. De Stallantis 4Xe, die inferieur is ondanks 13 jaar vertraging, had alarmbellen moeten doen afgaan dat er iets niet klopt. Voeg daarbij schetsmatige overheidsstimulansen die het geld van andere mensen (toekomstige belastingbetalers) gebruiken om een kostbare agenda te promoten. Leer van de realiteit om je heen in plaats van te leren van wishful thinking en de overheid die je snoep aanbiedt om in hun rit te stappen.
Je kunt vaak een grotere korting krijgen door niet contant te betalen dan je contant zou kunnen betalen om deze reden.
Helaas is dit waar. Je moet het spel spelen om de verkoper te lokken met zijn incentives voor het opzetten van een lening om de beste bodemprijs voor je te krijgen. De onderhandelde prijs is pas de bodemprijs als je de lening daadwerkelijk aflost. Zorg er absoluut voor dat er duidelijk staat geschreven dat uw vervroegde aflossing zonder boetes wordt bereikt. Dealers en crediteuren hebben dit door en de taal in recente leningcontracten maakt het moeilijker om deze hoek te gebruiken. De echte bodemprijs is dat er nog steeds een overvloed aan gretige kopers is die concurreren om een door de fabrikant afgestemd product. Dit is een markt die het best wordt vermeden door degenen die moeten lenen in plaats van degenen die bereid zijn contant geld te riskeren op vroege technologie. Leer dat benzine in bewezen ICE Jeeps centen is in vergelijking met $ 71.000 en kostbare tijd die wordt besteed aan dealers in plaats van op de trails. Bovendien ga je duur betalen als de tijd komt om je gebruikte 4Xe te verkopen in een markt van potentiële kopers die aanvoelen dat het zijn charme heeft overschreden.
Ik kan me GEEN ENKEL voertuig herinneren dat in de afgelopen twintig jaar is gekocht en dat niet kwam zonder een flinke lading spijt.
Iets waar als je geladen auto's hebt gekocht. Ik kocht een twee jaar oude 2008 basis sport sedan Focus met 12.000 mijl voor tienduizend dollar voor de deur. Hij verbruikt 42 mpg bij 80 mph op de snelweg en 31 in de stad. Hij heeft een enorme kofferbak. Ik heb er 100.000 zorgeloze mijlen mee gereden en ben van plan hem nooit te laten gaan. Nu kun je geladen auto's en gimmicky elektronica niet vermijden. Moet wachten op marktcorrecties die pas verschijnen als al het gemakkelijk geleende geld niet meer rondspat.
Het spijt me van je ervaring, maar dat kan met elk voertuig gebeuren. Mijn buurman heeft net uitgegeven
Daar is het probleem. Joe Public accepteert gretig middelmatigheid en betaalt er gewillig en gul voor met gemakkelijk geleend geld van acht jaar.