Jeep Wrangler 4xe Forum banner
21 - 40 of 52 Posts
Inna perspektywa; Mam egzemplarz z 2021 roku, kupiony z drugiej ręki, z bardzo małym przebiegiem. Po 6 miesiącach średnio osiągam 27 mpg. Jeżdżę nim w trybie hybrydowym z włączonym 4 auto. Przejeżdżam 22-26 mil na prądzie. Wiele rzeczy może mieć na to wpływ, jak np. klimatyzacja itp., więc wydaje się to rozsądne. Dlaczego uwielbiam go i kupiłbym go ponownie? To dodatkowe 100 KM i 100 lb/ft momentu obrotowego, a wszystko to z lepszym spalaniem. To wygrana, wygrana, wygrana. Jeśli chciałbym elektryczny, jest tak wiele lepszych opcji, ale nie można zdjąć dachu i drzwi i jeździć nimi na plaży! Myślę, że o to chodzi w 4xe. Styl życia z pewnym stopniem praktycznej odpowiedzialności.
Z nadchodzącym Reconem, może powinien po prostu wytrzymać i sprzedać Wranglera, kiedy się pojawi. Ale on mieszka w Kanadzie, mam nadzieję, że redukcja zasięgu w zimne dni nie uderzy zbyt mocno.
 
Zatem niedawno przeszedłem z mojego Jeepa JLU Sport S z 2018 roku na High Altitude Sahara 4xe z 2023 roku. Nie zdawałem sobie sprawy, że muszę być detektywem, aby dowiedzieć się, jakie są specyfikacje zasięgu. 4xe jest reklamowany jako mający 49 MPGe - czyli szacunkowo 49 mil na galon. Ocena MPGe odpowiada 49 milom na 37,8 kWH zmagazynowanej energii, co odpowiada 1 galonowi paliwa. Wszystkie reklamy podają to jako wskaźnik do porównania z innymi hybrydami EV. Jednak Jeep 4xe ma tylko pojemność magazynowania baterii 17 kWH, co stanowi mniej niż 50% pojemności magazynowania potrzebnej do osiągnięcia 49 MPGe. Rzeczywisty zasięg elektryczny wynosi 21 mil. Kupiłem pojazd, aby zaoszczędzić na paliwie, ponieważ moja odległość do pracy i z powrotem wynosi około 11 mil. Mogę to łatwo osiągnąć, ale wszelkie dodatkowe podróże wpływają na dystans elektryczny, który mam do dyspozycji.

Czuję się nieco wprowadzony w błąd przez reklamy. Cieszę się z nowego pojazdu i wszystkich jego funkcji; Jestem po prostu rozczarowany, że prawda o rzeczywistym zasięgu została ukryta. Spodziewałem się możliwości osiągnięcia 49 MPGe, ale nie spodziewałem się, że będzie to mniej niż połowa. Zapłaciłem mniej niż cena na naklejce z podatkami, tytułem, tablicami rejestracyjnymi i przedłużoną gwarancją, mając tylko zasięg 21 mil w trybie całkowicie elektrycznym, moim zdaniem nie uzasadnia dodatkowych kosztów posiadania tego pojazdu jako hybrydy. Nie kupiłbym hybrydy, gdybym znał i rozumiał ocenę MPGe i to, co pojazd mógłby osiągnąć.

Pozytywną stroną jest to, że silnik benzynowy osiąga około 25 mpg. Opublikuję rzeczywisty obliczony MPG, gdy tylko dokonam pierwszego tankowania.

Wade
Witaj, naklejka na mojej 4xe mówiła 21 mil tylko na prąd. Jeśli trzymam nogę z dala od niego, zbliżam się do 30. Jeśli naciskam na zabawę, może wejść w nastolatki.
Wiedziałem dokładnie, co dostaję. Zachęta rządu federalnego w wysokości 7500 dolarów była kluczowa dla podjęcia decyzji. Ekonomiczny, mocny, dobrze wyposażony Jeep Wrangler Unlimited Sahara w cenie soort. Działa dla mnie.
Ciesz się jazdą.
Dana
 
posiadanie zasięgu zaledwie 21 mil w trybie całkowicie elektrycznym nie uzasadnia moim zdaniem dodatkowych kosztów posiadania tego pojazdu jako hybrydy.
x2 do powyższego postu wspominającego o dodatkowej mocy i momencie obrotowym (który w większości przypadków utrzymuje się nawet po przejechaniu 21 mil elektrycznych i wskazaniu 0% na akumulatorze).

Image
 
większość i tak nie wie, o czym mówi.
Albo są szkoleni, żeby nie mówić wszystkiego, co wiedzą.

Mój punkt widzenia: Zamówiłem fabrycznie, jeździłem i jeździłem '87 Cherokee z przebiegiem 285 tys. mil (silnik i skrzynia biegów nietknięte), aż do kradzieży. Z biegiem lat usztywniłem nadwozie i zbudowałem je do możliwości Rubicona na 31s, odnotowując jedynie deficyt 1 mpg. Ten 32-letni XJ (w momencie kradzieży) po modyfikacjach z 20-galonowym zbiornikiem nadal zapewniał lepszy zasięg niż 400 mil na autostradzie i uzyskiwał 14 mpg na szlakach odznak. Przykład: góra w Blanding; jazda i biwakowanie przez trzy noce w Hole in the Rock; powrót do Blanding, aby zatankować; następnie do Moab na burgera, prysznic, dobry sen i więcej jazdy po szlakach. Dobrzy starzy chłopcy w swoich nowszych TJ musieli wozić dodatkowy gaz ze swoimi mniejszymi zbiornikami i znacznie gorszym przebiegiem. Specyfikacje 4Xe: 370 mil całkowitego zasięgu, co prawdopodobnie obejmuje 21 mil jazdy tylko na prądzie po płaskim asfalcie. Dramatyczne przyspieszenie 4Xe nie robi na mnie wrażenia, jeśli chodzi o strome wspinanie się po skałach i ograniczenia prędkości do 75 mil na godzinę. Zasięg, ekonomia, możliwości, trwałość, łatwość konserwacji, łatwość naprawy na szlaku i w razie potrzeby dostępność części lub możliwość modyfikacji robią na mnie wrażenie. Jak wybaczający jest pojazd, gdy pojawiają się problemy? Czy istnieją obejścia, które pozwolą ci się z tego wydostać? Stosując te standardy na podstawie mojego doświadczenia, 4Xe po prostu mi nie odpowiada, niezależnie od ceny, niezależnie od tego, ile ludzie za niego płacą. Biorąc pod uwagę kierunek, w którym Stellantis zmierza z platformą, jestem sceptyczny co do tego, czy istotne rzeczy dotyczące jazdy w terenie rzeczywiście się poprawiają. Widzę całą tę reklamę jako rodzaj mirażu. Nigdy nie miałem przywileju cieszenia się dużym dochodem dyspozycyjnym i nigdy nie uważałem zaciągania długów za legalny sposób generowania dochodu. Musiałem więc nauczyć się bardzo uważać na następną wielką rzecz, zwłaszcza gdy popychają ją zmowy rządowe i międzynarodowe konglomeraty.
 
Albo są szkoleni, by nie mówić wszystkiego, co wiedzą.

Mój punkt widzenia: Zamówiłem fabrycznie, jeździłem i jeździłem '87 Cherokee z D44 z przebiegiem 285 tys. mil (silnik i skrzynia biegów nietknięte), aż do kradzieży. Z biegiem lat usztywniłem nadwozie i zbudowałem je do możliwości Rubicona na 31s, ponosząc jedynie deficyt 1 mpg. Ten 32-letni XJ (w momencie kradzieży) po modyfikacjach z 20-galonowym zbiornikiem nadal zapewniał lepszy zasięg na autostradzie ponad 400 mil i uzyskiwał 14 mpg na szlakach odznak. Przykład: góra w Blanding; jeździć i obozować trzy noce na Hole in the Rock; wrócić do Blanding, aby zatankować; następnie do Moab na burgera, prysznic, dobry sen i więcej jazdy po odznakach. Dobrzy starzy chłopcy w swoich nowszych TJ musieli wozić dodatkowy gaz ze swoimi mniejszymi zbiornikami i znacznie gorszym przebiegiem. Specyfikacje 4Xe: 370 mil całkowitego zasięgu, co prawdopodobnie obejmuje 21 mil jazdy tylko na prądzie elektrycznym po płaskim asfalcie. Dramatyczne przyspieszenie 4Xe nie robi na mnie wrażenia, jeśli chodzi o strome wspinanie się po skałach i ograniczenia prędkości do 75 mil na godzinę. Zasięg, ekonomia, możliwości, trwałość, łatwość konserwacji, łatwość naprawy na szlaku i w razie potrzeby dostępność części lub możliwość modyfikacji robią na mnie wrażenie. Jak wybaczający jest pojazd, gdy pojawiają się problemy? Czy istnieją obejścia, aby cię z tego wydostać? Stosując te standardy na podstawie mojego doświadczenia, 4Xe po prostu mi nie odpowiada za żadną cenę, niezależnie od tego, co ludzie faktycznie za niego płacą. Biorąc pod uwagę kierunek, w którym Stellantis zmierza z platformą, jestem sceptyczny, czy istotne rzeczy dotyczące jazdy w terenie rzeczywiście się poprawiają. Widzę całą tę reklamę jako rodzaj mirażu. Nigdy nie miałem przywileju cieszyć się dużym dochodem do dyspozycji i nigdy nie uważałem zaciągania długu za legalny sposób generowania dochodu. Musiałem więc nauczyć się bardzo uważać na następną wielką rzecz, zwłaszcza gdy wspierające się rządy i międzynarodowe konglomeraty ją promują.
Więc jesteś tu tylko po to, żeby narzekać, czyż nie? Jesteś trochę dołujący, Kapitan BuzzKill.
 
Nasze auto z 2023 roku pokazuje 24 mpg. Przy 500 milach w pełni elektrycznych i 700 na silniku. Kupiliśmy je ze względu na dodatkowy moment obrotowy. 20 mil z wyłączonym silnikiem do kościoła i z powrotem 3 razy w tygodniu. I ładowanie na kempingu z "wliczoną" elektrycznością 120 V i 50 A podczas wycieczek kamperem. I holujemy na płasko z naszym kamperem.
 
<snip>
4xe jest reklamowany jako mający 49 MPGe - czyli szacunkowo 49 mil na galon.
<snip>
Chociaż prawdopodobnie zdałeś sobie już sprawę ze swojego błędu, nie widziałem, żeby ktoś konkretnie zwrócił uwagę na to, że MPGe to nie szacunkowa liczba mil na galon, ale raczej odpowiednik mil na galon.
 
  • Like
Reactions: slowdave1
Mój Wrangler spala 36 mpg w oparciu o zbiornik o pojemności 32 galony....

To w zasadzie to, co mówi 49 mpge. To głupie i niedokładne lub nie ma zastosowania do pojazdu, który nie ma takiej pojemności. Rozumiem zamieszanie.

Kupiłem 4Xe, ponieważ uwielbiam 2.0, moc wyjściową i potencjał, aby mieć bliskie ciszy doświadczenie w terenie.
 
Więc jesteś tu tylko po to, żeby narzekać, czyż nie? Jesteś trochę dołujący, Kapitan BuzzKill.
Jestem tutaj, aby zobaczyć, co inni komentują w sprawie Electric Range of 2023 Jeep 4xe - Actual vs Advertised. Ponieważ nie kupiłem 4Xe, nie mam na co narzekać, ale pozostaję, że tak powiem, uszami otwartymi, prowadząc swoje badania.
Bez urazy, ale uważam, że to dziwne, że ludzie robią tak mało badań przed wydaniem tego rodzaju pieniędzy.
Głównym aspektem badań jest porównywanie tego, co jest znane (doświadczone) z tym, co jest deklarowane.
Mam nadzieję, że doświadczysz wielu lat radosnego, bezproblemowego posiadania z Twoim zakupem. Mogę być tylko "Kapitanem Buzzkill" dołującym, jeśli zaczynasz obserwować lub podejrzewać rzeczy, ponieważ uczę się z zeznań innych, w tym z badań z innych wątków. Sama Twoja odpowiedź daje mi powód, by wierzyć, że coś już powoduje u Ciebie swędzenie. W przeciwnym razie, zamiast wyrażać irytację, po prostu przeszedłbyś do wniesienia własnych pozytywnych doświadczeń dotyczących rzeczywistego zasięgu elektrycznego, zamiast zwracać uwagę na mój post, aby w jakiś sposób bronić lub wzmacniać swoje przekonania.
 
Producenci samochodów robią to cały czas, nawet w przypadku samochodów benzynowych. Samochód mojej żony rzekomo spala 30 mpg na autostradzie. Nie kupiliśmy go ze względu na mpg, które jest podane na naklejce. Cóż, po pewnych poszukiwaniach odkryłem, że tylko wersja z najwyższym przełożeniem osiąga takie mpg. Wszystkie inne osiągają 27 mpg na autostradzie, nawet z tym samym silnikiem.
 
Producenci samochodów robią to cały czas, nawet w przypadku samochodów benzynowych. Samochód mojej żony rzekomo spala 30 mpg na autostradzie. Nie kupiliśmy go ze względu na mpg, które jest podane na naklejce. Cóż, po pewnych poszukiwaniach odkryłem, że tylko jeden wariant wyposażenia osiąga takie mpg, ten z najwyższym przełożeniem. Wszystkie inne osiągają 27 mpg na autostradzie, nawet z tym samym silnikiem.
Problem w tym przypadku nie polega tak naprawdę na tym, że nie osiąga tego, co jest reklamowane... wiele z nich osiąga znacznie więcej niż to, co jest reklamowane. Chodzi o to, że ludzie nie rozumieją reklamowanej wydajności.
 
Albo są szkoleni, żeby nie mówić wszystkiego, co wiedzą.

Mój punkt widzenia: Zamówiłem fabrycznie, jeździłem i jeździłem '87 Cherokee z przebiegiem 285 tys. mil (silnik i skrzynia biegów nienaruszone) aż do kradzieży. Z biegiem lat usztywniłem nadwozie i zbudowałem je do możliwości Rubicona na 31s, ponosząc jedynie deficyt 1 mpg. Ten 32-letni XJ (w momencie kradzieży) po modyfikacjach z 20-galonowym zbiornikiem nadal zapewniał lepszy zasięg niż 400 mil na autostradzie i osiągał 14 mpg na szlakach odznak. Przykład: góra w Blanding; jazda i biwakowanie przez trzy noce na Hole in the Rock; powrót do Blanding, aby zatankować; następnie do Moab na burgera, prysznic, dobry sen i więcej jazdy po szlakach. Starzy dobrzy chłopcy w swoich nowszych TJ musieli wozić dodatkowy gaz ze swoimi mniejszymi zbiornikami i znacznie gorszym zużyciem paliwa. Specyfikacje 4Xe: 370 mil całkowitego zasięgu, co prawdopodobnie obejmuje 21 mil jazdy wyłącznie elektrycznej na płaskim asfalcie. Dramatyczne przyspieszenie 4Xe nie robi na mnie wrażenia, jeśli chodzi o strome wspinanie się po skałach i ograniczenia prędkości do 75 mil na godzinę. Zasięg, ekonomia, możliwości, trwałość, łatwość konserwacji, łatwość naprawy na szlaku, a w razie potrzeby dostępność części lub możliwość modyfikacji robią na mnie wrażenie. Jak wyrozumiały jest pojazd, gdy pojawiają się problemy? Czy istnieją obejścia, aby się z tego wydostać? Stosując te standardy na podstawie mojego doświadczenia, 4Xe po prostu mi nie odpowiada za żadną cenę, niezależnie od tego, ile ludzie za niego płacą. Biorąc pod uwagę kierunek, w jakim Stellantis zmierza z platformą, jestem sceptyczny, czy istotne rzeczy dotyczące jazdy w terenie rzeczywiście się poprawiają. Widzę cały ten szum jako rodzaj mirażu. Nigdy nie miałem przywileju cieszenia się dużym dochodem dyskrecjonalnym i nigdy nie uważałem zaciągania długów za legalny sposób generowania dochodu. Musiałem więc nauczyć się być bardzo ostrożnym w stosunku do następnej dużej rzeczy, zwłaszcza gdy wspierające się rządy i międzynarodowe konglomeraty ją promują.
Zgadzam się z tobą. Myślę, że nowym biznesem dla południowego Utah będzie operacja wydobywcza wykorzystująca ponad 15-letnie jednostki do transportu nowych i ulepszonych.
IMHO myślę, że długoterminowym celem jest zamknięcie wszystkich wycieczek terenowych, jesteś zbyt mądry i niekontrolowany
 
Jeśli jeszcze nie widziałeś "Looking to trade after 2,500 miles", to z pewnością ciekawa lektura, która ujawnia perspektywę elit, które teraz wkraczają w nasze proste przyjemności. Cytat roku dla mnie to: "Czuje się bardziej luksusowy niż mój Mercedes GLS 550, Mercedes e450 i BMW 540i. Nie chcę się chwalić…" Jestem zdumiony, że nie uwzględnił G650. Ci ludzie nie mają pojęcia, jak brzmią.

Myślę, że długoterminowym celem jest zamknięcie wszystkich wycieczek terenowych,
W kraju ślepych jednooki jest królem.
 
Czy uzyskujesz 49MPGe dla całego zasięgu 370 mil?
49 mpg to miara wydajności w trybie elektrycznym. Ilość paliwa w zbiorniku gazu będzie miała na to niewielki wpływ, ale nie ogromny.
 
Posiadając tylko przez 14 dni, całkowity zasięg zaczynał się od 350/217 (km/mil). W pierwszym tygodniu posiadania mój zasięg elektryczny wynosił 46-48 / 28-29 (km/mil) przy 100%. Brak zmian po 14 dniach. Moja podróż do pracy i z powrotem to 28/17 (km/mil). Przez większość czasu zużywa 60% baterii, co daje mi 18-20 / 11-12 (km/mil) na załatwianie spraw po pracy. Kilka dni temu byłem trochę ciężki z nogą z włączonym ogrzewaniem i zasięg szybko spadł. Tej zimy podejrzewam, że zasięg elektryczny spadnie o 25%.

Zeszłej nocy pojechałem na 3-godzinną przejażdżkę 292/181 (km/mil). Jazda rozpoczęła się z E-Save (BS) na poziomie 74% i 7/8 pełna. Pod koniec jazdy, łączny przejechany dystans + łączny DTE, zasięg wyniósł 680/422 (km/mil) na koniec jazdy. To znacznie lepiej niż reklamowano. Podejrzewam, że całkowity zasięg "może" wzrosnąć bliżej 720/447 (km/mil) z kilkoma dłuższymi jazdami.

To tylko moja praktyka, ale nie patrzę już na MPG, ponieważ to nie mówi mi, jak daleko mogę jechać. Więc teraz zwracam większą uwagę na szacowany zasięg.
 
Jordan Carlton
Piątek, 1 września 2023 o 4:00 MDT
"Toyota niedawno ogłosiła plany dotyczące pojazdu elektrycznego o zasięgu 900 mil po zaledwie 10 minutach ładowania, bezprecedensowej technologii, która rozwiązałaby jedną z najczęstszych obaw potencjalnych właścicieli pojazdów elektrycznych - obawę o zasięg."

Zwróciło to moją uwagę. Podobno nie będą to hybrydy. Kiedy więc rynek zobaczy je na placach? Zasięg 500-600 mil dla Jeepów? Następny koncept Magneto? A co z zastosowaniami hybrydowymi?

Teraz rozumiem, dlaczego Toyota opóźniła wprowadzenie czegoś, co mogłoby konkurować z 4Xe. Być może planuje wyprzedzić Stellantis.

2023 Jeep Wrangler 4xe Willys: 54 735 $ MSRP. 2023 Jeep Wrangler 4xe Sahara: 56 845 $ MSRP. 2023 Jeep Wrangler 4xe Rubicon: 61 080 $ MSRP.

Trzyletni leasing? Pięcioletni leasing? Siedmioletnie zobowiązanie kredytowe, ktoś?
 
21 - 40 of 52 Posts