Jeep Wrangler 4xe Forum banner
61 - 80 of 97 Posts
Ik heb besteld op 27-12-21 en het opgehaald op 16-05-22. Ik ben er dol op. De Cherokee is een 2000 W/ 3,5" BDS Lift en 31x10.5 BFG

View attachment 5662 View attachment 5663
'22 Rubicon Hydro Blue bovenop Imogene Pass, Telluride Colorado. Ik heb het bijna helemaal gehaald (ongeveer 1/4 mijl te kort) op elektrisch. Daarna opgeladen tot 10% op de weg naar beneden. Enkele zware offroad-omstandigheden aan de achterkant. Verschillende plaatsen waar we op slot zaten en in lage gearing stonden.
Image

Geen HA-versie zeg je? Besteld in maart 2022, geleverd begin mei. Vrouw en ik waren verrast dat de levering zo snel ging. 4 maanden eigenaar en pas twee keer bij het tankstation geweest. 👋 elke keer als we het SOT-dak openen wanneer we de kans krijgen.

View attachment 6759
Gefeliciteerd! Eens over de snelle afhandeling, ik heb mijn '23 eind juli besteld en het staat gepland om volgend weekend geleverd te worden.

'22 Rubicon Hydro Blue bovenop Imogene Pass, Telluride Colorado. Haalde het bijna helemaal omhoog (ongeveer 1/4 mijl te kort) op elektrisch. Daarna opgeladen tot 10% op de weg naar beneden. Enkele zware offroad-ritten aan de achterkant. Verschillende plaatsen waar we op slot zaten en in lage gearing stonden. View attachment 6575
Hier is het bovenop Trail Ridge Road in Colorado.
Image

Geen HA-versie zeg je? Besteld in maart 2022, geleverd begin mei. Vrouw en ik waren verrast dat de levering zo snel ging. 4 maanden eigenaar en pas twee keer bij het tankstation geweest. 👋 elke keer als we het SOT-dak openen wanneer we de kans krijgen.

View attachment 6759
Wow, dat is prachtig, ik weet dat je veel complimenten krijgt

'22 Rubicon Hydro Blue bovenop Imogene Pass, Telluride Colorado. Ik heb het bijna helemaal gehaald (ongeveer 1/4 mijl te kort) op elektrisch. Daarna opgeladen tot 10% op de weg naar beneden. Enkele zware offroad-ritten aan de achterkant. Verschillende plaatsen waar we op slot zaten en in lage gearing stonden. View attachment 6575
Geweldige foto. Ik kom niet in dat deel van Colorado, maar dat moet misschien veranderen.

Gisteravond opgehaald 2023. 47 jaar oud en eindelijk een van mijn bucketlist-items afvinken: een Jeep bezitten. Had niet gedacht dat ik het hydroblauw mooi zou vinden, maar toen ik het in het echt zag, werd ik verliefd. Denk dat het contrast van de zadelkleurige stoelen er geweldig uitziet.

Attachments

61 - 80 of 97 Posts