Jeep Wrangler 4xe Forum banner
81 - 97 of 97 Posts
Image

Foto's van een standaard Rubicon met 35's??
Geen 35's maar 2/3 van de weg naar 315's. 305/70/17s. Ze verminderen de wrijvingsmogelijkheden enigszins, terwijl ze qua diameter ongeveer 0,6" en qua breedte 0,4" dichter bij de 315's liggen. (Of zoiets) Voor degenen die het niet weten: 315/70's zijn in metrische maten fractioneel kleiner dan 35"/12.50 banden. Deze maat is niet erg bekend omdat er niet veel keuze is, bijvoorbeeld geen KO2's. Dit zijn Nitto Ridge Grapplers. Ik ben nog niet off-road geweest, maar op de weg zijn ze prima, en het beste van alles is dat mijn vrouw niet heeft gemerkt dat het een hogere klim in de Jeep is.;)

Heb haar gisteravond opgehaald! Het is -19 en het sneeuwt, dus ik heb alleen garagefoto's.

View attachment 9459
Ik ben dol op de manier waarop de zwarte grille eruitziet met de Hydro Blue. Ik moet mijn definitieve beslissing nemen over of ik de Hydro Blue Sahara 4xe moet nemen met de in carrosseriekleur gespoten hardtop en bruin interieur. Of met de zwarte hardtop en zwart interieur. Beide worden geleverd met het koude weerpakket, side steps en all weather mats. Die met de in carrosseriekleur gespoten hardtop en bruin interieur kost $62360 en die met zwarte hardtop en zwart interieur kost $61190. Wat de grille betreft. Ik heb net van een man op een ander forum met een witte 2023 4Xe Rubicon vernomen dat zijn Rubicon af fabriek met een zwarte grille werd geleverd omdat hij die zo had besteld. Ik wist niet dat je ze met een zwarte grille kon bestellen. Tenzij je alleen een Rubicon met een zwarte grille kunt bestellen. De Willys 4Xe wordt geleverd met een glanzend zwarte grille. Maar hij heeft niet de inzetstukken bij de koplampen. De man met de witte Rubicon heeft zwarte spatbordverbreders. En zijn matzwarte grille ziet er geweldig uit omdat het een beetje meer accent geeft aan de andere matzwarte onderdelen zoals zijn spatbordverbreders, voorbumper, deurgrepen en motorkap. Dus ik dacht, aangezien de Sahara wordt geleverd met in carrosseriekleur gespoten spatbordverbreders. Misschien zou een glanzend zwarte grille er beter uitzien. Maar nu bekijk ik je matzwarte grille en denk ik dat deze er eigenlijk beter uitziet dan een glanzende. Misschien moet ik die met de zwarte hardtop nemen. Voeg dan een matzwarte grille toe.

Ik ben dol op de manier waarop de zwarte grille eruitziet met de Hydro Blue. Ik moet mijn definitieve beslissing nemen over of ik de Hydro Blue Sahara 4xe met de in carrosseriekleur gespoten hardtop en bruin interieur moet nemen. Of met de zwarte hardtop en zwart interieur. Beide worden geleverd met het koude weerpakket, side steps en all weather mats. Die met de in carrosseriekleur gespoten hardtop en bruin interieur kost $62360 en die met zwarte hardtop en zwart interieur kost $61190. Wat de grille betreft. Ik heb net van een man op een ander forum met een witte 2023 4Xe Rubicon vernomen dat zijn Rubicon af fabriek met een zwarte grille werd geleverd omdat hij die zo had besteld. Ik wist niet dat je ze met een zwarte grille kon bestellen. Tenzij je alleen een Rubicon met een zwarte grille kunt bestellen. De Willys 4Xe wordt geleverd met een glanzend zwarte grille. Maar hij heeft niet de sierlijst bij de koplampen. De man met de witte Rubicon heeft zwarte spatbordverbreders. En zijn matzwarte grille ziet er geweldig uit omdat het een beetje meer accent geeft aan de andere matzwarte onderdelen zoals zijn spatbordverbreders, voorbumper, deurgrepen en motorkap. Dus ik dacht, aangezien de Sahara wordt geleverd met in carrosseriekleur gespoten spatbordverbreders. Misschien zou een glanzend zwarte grille er beter uitzien. Maar nu bekijk ik je matzwarte grille en denk ik dat die er eigenlijk beter uitziet dan een glanzende. Misschien moet ik die met de zwarte hardtop nemen. Voeg dan een matzwarte grille toe.
Ik heb de mijne besteld met de zwarte grille. Ik denk dat het alleen een optie is op de Rubicon, maar je kunt ze soms op de marktplaats vinden of bestellen bij Mopar en een paar andere plaatsen. Ik had het zadelbruin leer in mijn Snazzberry Jeep en ik vond het echt geweldig. Ik had het gevoel dat zwart deze keer beter stond bij het blauw. Ik denk niet dat je een verkeerde keuze kunt maken. Je kunt de zwarte grille aan beide toevoegen en het zal er geweldig uitzien!

Ik heb de mijne besteld met de zwarte grille. Ik denk dat het alleen een optie is op de Rubicon, maar je kunt ze soms op de marktplaats vinden of bestellen bij Mopar en een paar andere plaatsen. Ik had het zadelbruin leer in mijn Snazzberry Jeep en ik vond het echt geweldig. Ik had het gevoel dat zwart deze keer beter stond bij blauw. Ik denk niet dat je een verkeerde keuze kunt maken met beide opties. Je kunt de zwarte grille aan beide toevoegen en het ziet er geweldig uit!
De makelaar die ik gebruik, heeft nog steeds toegang tot een aantal Wrangler Sahara 4Xe's die gebaseerd zijn op de oude prijzen van vóór de prijsverhoging. En met toepassing van alle NY-kortingen, die $ 12,5K plus de $ 1000 Private bonus cash zijn die ik heb. De Hydro Blue met zwart hardtop, koudweerpakket en treeplanken kost bijvoorbeeld nu $ 62.520,00. Hij heeft toegang tot dezelfde build voor $ 61.190. Dat is $ 1330 minder. Dit zijn de kleuren met die build: 2 Hydro Blue met zwart interieur, 2 Sting Grey met zwart interieur, 1 Granite met zwart interieur, 1 Sarge Green met zwart interieur. Omdat wit minder kost, heb ik het niet opgenomen in de bovenstaande kleuren. Dezelfde build in wit als hierboven kost $ 62.025. Hij heeft toegang tot 2 witte met zwart interieur met dezelfde builds als hierboven voor $ 60.695. Ook $ 1330 minder dan wat de kosten zijn als ze nu worden gebouwd. Er is nog een Hydro Blue Sahara 4Xe, wat een koopje is als iemand het Sky one-touch dak wil. Hydro Blue, Sky one-touch dak, koudweerpakket, treeplanken en all-weather matten. Winkelprijs: $ 66.285,00. Maar aangezien het ook gebaseerd is op de oude prijsstelling van vóór de prijsverhoging. De sticker-MSRP is $ 63.710. Dat is $ 2575 minder dan wat ze kosten als ze nu worden gebouwd.

De Jeep waar ik uiteindelijk voor heb gekozen, die nog steeds op de dealersite staat. Waarschijnlijk nog geen kans gehad om het te verwijderen. Het is de Hydro Blue met carrosseriekleur hardtop, bruin interieur, koudweerpakket, treeplanken en all-weather matten, winkelprijs: $ 63.690. Hij heeft toegang tot de oude MSRP van vóór de prijsverhoging voor $ 62.360 in zowel de Hydro Blue die ik neem als Firecracker Red. Dat is $ 1330 minder.
Hier zijn de twee links naar de dealers die deze makelaar gebruikt.
1) New Chrysler Jeep Inventory In Waldorf, MD | DARCARS CJ Waldorf
2) New Inventory | Car Dealership in Rockville, MD | DARCARS Chrysler Dodge Jeep RAM of Rockville

Deze makelaar handelt met Ourisman Volvo in Bethesda en Frederick MD. Maar om de een of andere reden handelt hij niet met Ourisman Jeep in Bethesda. Voor de lol ben ik naar hun site gegaan. Ze hebben 102 Jeep Wrangler Sahara 4Xes op voorraad. Deze dealer geeft ook kortingen op de Jeeps tussen $ 9948 korting op MSRP en $ 10.600. De kortingen kunnen hoger zijn. Ik ben slechts 2 pagina's van 6 doorgegaan. Ze hebben ook 26 Rubicon 4Xes. Ik weet niet zeker of de Rubicons vóór de prijsverhoging zijn gebouwd, omdat ik het niet erg vond om te kijken. Wat de Sahara 4Xe's betreft. Ik heb niet geteld hoeveel. Maar een heleboel van de units op hun terrein zijn vóór de prijsverhoging gebouwd. Naast de korting op MSRP waarover ik hierboven schreef. Ze kosten ook minder dan wanneer ze nu zouden worden gebouwd. Hieronder staan 3 voorbeelden. Ik weet zeker dat als iemand er een wilde. Ze zouden deze dealer kunnen pushen om de volledige Jeep-kortingen toe te passen die van toepassing zijn op de regio waarin ze wonen. En waarschijnlijk nog eens 3-5% van de MSRP krijgen. Als ik een zilveren wilde. Ik zou gaan voor nr. 2 hieronder. Vraag dan om een korting en probeer ze te laten proberen zoveel mogelijk kortingen toe te passen. Ze hebben slechts 1 zilveren op voorraad met de build hieronder in nr. 2 voor die prijs. De andere zilveren met die build kosten $ 64.715 op hun site.
Hier is de link naar de Wrangler 4Xe-pagina van Ourisman Jeeps. Het is voor zowel de Rubicon als de Sahara 4Xe. Er zijn twee pictogrammen die laten zien hoeveel van elk op voorraad zijn. Dus je kunt klikken op degene die je zoekt.

1) White Sahara 4Xe, zwart interieur, premium sundowner soft top, treeplanken en trailer- en trekgroep. Winkelprijs: $ 60.625. Hun MSRP is $ 58.045. Dat is $ 2580 minder New 2023 Jeep Wrangler 4xe WRANGLER SAHARA 4xe For Sale at Ourisman Jeep in Bethesda, MD | VIN: 1C4JJXP68PW514965
2) Silver Sahara 4Xe met zwart interieur, carrosseriekleur hardtop, koudweergroep, trek- en trekgroep en treeplanken. Winkelprijs: $ 64.715. Hun MSRP is $ 61.735. Dat is $ 2980 minder

Ik hoop dat deze links iedereen helpen die op zoek is naar een Wrangler 4xe

81 - 97 of 97 Posts